رامبد جوان و نگار جواهریان بیکر شدند!

گویا رامبد جوان و نگار جواهریان فعلا قصد فعالیت در کارهای هنری ندارند و مسیر کاری خود را تغییر دادند.

به گزارش سبک ایده‌آل،  گویا رامبد جوان و نگار جواهریان فعلا قصد فعالیت در کارهای هنری ندارند و مسیر کاری خود را تغییر دادند.

بنابر شنیده ها، آنها برای امرار معاش شغل نانوایی (بیکری ) را انتخاب کردند. البته آنها به صورت رسمی این خبر را اعلام نکردند.

نگاهی به زندگی رامبد جوان

رامبد جوان تبریزی (زادهٔ ۱ دی ۱۳۵۰) بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون ایرانی است. او تا اوایل دههٔ ۱۳۷۰ تنها در تئاتر فعالیت داشت و پس از آن با بازی در سریال همسران (۱۳۷۳) و خانه سبز (۱۳۷۵) وارد کار تلویزیونی شد.

او برای نقش‌آفرینی در گناهکاران (۱۳۹۱) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. در دههٔ ۱۳۹۰، جوان بیشتر به‌عنوان مجری برنامهٔ تلویزیونی خندوانه شناخته شد.

رامبد جوان در ۱ دی ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در تهران با اصالت آذربایجانی به دنیا آمده‌است. روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده‌است.

او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌است. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد.

«فرید جینگل‌برد» نامی است که رامبد برای مدتی در طول سالهای دهه ۷۰ شمسی بدان مشهور شده بود.[۷] نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه طنز دارد. رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد.او دو سال بعد با نگار جواهریان ازدواج کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا