رد کردن در خواست شخصی مگان مارکل توسط تیلور سویفت!

به نظر میرسد شرایط برای «مگان‌ مارکل» و‌ «پرنس هری» طبق انتظارشان پیش نمی‌رود.

به گزارش سبک ایده‌آل،  هفته گذشته اعلام شد اسپاتیفای قرار داد ۳۲ میلیون‌ دلاری اش برای پخش پادکست مگان را کنسل کرده و حالا اعلام ‌شده تیلور سویفت درخواست شخصی مگان که توسط خودش نوشته بوده برای حضور در این پادکست را توسط تیمش‌ رد کرده است!

گفته شده تیلور به دلیل اینکه اکثرا سعی کرده از سیاست خارج بماند و همچنین به احترام دوستانش از جمله کیتی پری، کارا دلوین و … که رابطه ی خوبی با پادشاهی بریتانیا دارند و‌ همچنین جلوگیری از حاشیه جدید پیش از منتشر شدن البوم جدیدش که برای گرفتن‌حقوقش‌ آن ‌را دوباره ضبط کرده از حضور‌در این‌ پادکست امتناع کرده و‌ امید مگان برا نجات این پادکست را از بین برده!

در‌ این پادکست مگان ‌هر سری با حضور یک‌ مهمان‌ در مورد زن‌ ستیزی و‌ عوامل بازدارنده ی پیشرفت زنان صحبت می کند که اولین قسمت آن حسابی شنیده شد.
اما بعدا بسیاری آن را مسخره دانستند و به طور کل از رده ی پادکستهای پرشنونده حذف شد.

در ادامه نتفلیکس هم‌ اعلام ‌کرده قرار دادش برای ساخت مستند و‌ برنامه بعد از سال ۲۰۲۵ با این زوج را تمدید نخواهد کرد.

مگان‌ و‌ هری‌چند سال پیش به دلیل داشتن فضای خصوصی از خانواده سلطنتی جدا شدند اما مدت کمی بعد از ان در برنامه های زیادی حضور یافتند، مستند ساختند و حتی کتاب نوشتند که با اینکه بعضی انها پر‌مخاطب بود اما رفتار دو گانه ی این زوج حسابی مورد نقد قرار گرفت.

در نهایت چند منبع که هنوز اعتبار هیچ کدام اثبات نشده ادعا کردند هری و‌ مگان‌ رابطه خوبی ندارند و هری فقط چون درد جدایی و‌ تاثیر آن را بر روی فرزندان‌ می‌داند در این رابطه مانده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا