رونمایی حسام نواب صفوی از مادر باکلاس و اروپایی اش +عکس

به گزارش پارسینه پلاس : حسام نواب صفوی در تهران متولد شده است. وی تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه داد و موفق به اخذ مدرک کارشناسی بازیگری شد. نواب صفوی در طول سابقهٔ هنری خود، علاوه بر بازی در فیلم های سینمایی، به ایفای نقش در مجموعه های تلویزیونی نیز پرداخته است.

از جمله فعالیت های او می توان به فیلم های «اعتراض»، «نان و عشق و موتور هزار»، «اُتانازی»، «عروس خوش قدم»، «سیزده گربه روی شیروانی»، عروس فراری، «سودای پرواز» و سرود تولد و مجموعه های تلویزیونی «بازگشت به خانه»، «شن های کف رودخانه»، «کیف انگلیسی» و «روشن تر از تاریکی (داستان زندگی ملاصدرا)» اشاره کرد.

حسام نواب صفوی

 

بیوگرافی حسام نواب صفوی

نام خانوادگی :نواب صفوی

تاریخ تولد :۱۳۵۳/۶/۲۲

تحصیلات :کارشناسی بازیگری

محل تولد :تهران

تاهل :مجرد

زندگی شخصی و تحصیلات

حسام نواب صفوی بازیگر سینما در سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد.او تحصیلات دانشگاهی خود را ادامه داد و موفق به اخذ مدرک لیسانس حقوق شد. حسام نواب صفوی بزرگ شده محله میرداماد تهران است و در بیمارستان پارس به دنیا آمده… هنوز هم ساکن همان خانه پدری هست و با پدر و مادرش زندگی می کند. او در دوران دبستان و راهنمایی را در مدرسه سلمان فارسی و در دبیرستان منتظری قلهک تحصیل کرد.

 

وی در دانشگاه هنر و معماری، تئاتر خواندو لیسانسش را گرفت و سپس در دانشکده حقوق هم مشغول تحصیل شد… از کودکی به پیانو علاقه داشت و به آموزش این ساز پرداخت، اما زمانی که می خواست به دانشگاه برود، کمی مردد بوده واحساس می کرد اگر موسیقی را به شکل آکادمیک ادامه بدهدموفق تر باشد، به همین دلیل به سمت تئاتر رفت… اما میل و علاقه پدرش این بود که همیشه به سوی حقوق برود و سرانجام همین هم شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا