رونمایی متفاوت همسر فرشاد احمدزاده از خودروی فوق لاکچری اش

کیانا محمدی همسر فرشاد احمدزاده با انتشار یک استوری معنادار در صفحه شخصی اش از خودروی لاکچری اش رونمایی کرده است.

به گزارش پارسینه پلاس، فرشاد احمدزاده ستاره قدیمی تیم پرسپولیس در سال‌های اخیر یکی از پرحاشیه ترین بازیکنان در خارج از زمین فوتبال بود.

اما او پس از ازدواج با کیانا محمدی که یک مدل مطرح در صنعت فشن است حالا یکی از کم حاشیه ترین و باکیفیت ترین فوتبالیست های جوان لیگ برتر ایران است.

هر چند بازیکن فعلی سپاهان بارها به این موضوع اشاره داشته که ازدواج با همسرش یکی از نقاط عطف و بااهمیت زندگی اش بوده است.

البته این زوج مشهور چند ماهی است که صاحب فرزند پسری شده اند و همین امر باعث شده که حضور آنان در فضای مجازی کمرنگ شود.

در همین راستا اکنون کیانا محمدی در تازه ترین فعالیت اش در اینستاگرام با انتشار مطلب معناداری از خودروی فوق لاکچری اش رونمایی کرده است.

عکس/ رونمایی متفاوت همسر فرشاد احمدزاده از خودروی فوق لاکچری اش

واکنش غم انگیز فرشاد احمدزاده به کسر امتیاز از تیم سپاهان

به گزارش وقت صبح، در ساعات گذشته رای اعلام شده از سوی کمیته انضباطی فوتبال درباره کسر ۴ امتیاز و جریمه ۴۰میلیارد تومانی باشگاه سپاهان واکنش‌های گسترده ای را در شبکه های اجتماعی در پی داشته است.

البته فدراسیون فوتبال علت تخلف در ثبت قرارداد بازیکنان سپاهان را دلیل این محرومیت بزرگ دانسته و تاکید کرده تا زمانی که قرارداد ۶ نفر از بازیکنان این تیم اصلاح نشود آنها حق بازی کردن برای تیم‌شان را ندارند.

در همین رابطه از روز گذشته تا کنون اغلب ستاره‌ های سپاهان اصفهان با انتشار مطالبی انتقادی در فضای مجازی به این موضوع اعتراض کرده اند.

حالا هم فرشاد احمدزاده بازیکن پیشین پرسپولیس با انتشار یادداشتی تلخ از مواضع تیم سپاهان حمایت کرده و در این رابطه نوشته است:

شهر ما یه تیمی داره که خیلی تنهاست…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا