رونمایی کریم انصاری فرد از چهره همسر ثروتمندش

کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی کشورمان با انتشار یک استوری جالب توجه در صفحه شخصی اش بالاخره از چهره همسر خارجی اش رونمایی کرده است.

به گزارش سبک ایده‌آل، کریم انصاری فرد ملی پوش لژیونر کشورمان این روزها در باشگاه اومونیا قبرس بازی می کند. با این حال مدتی است که شایعات تازه ای درباره بازگشت دوباره او لیگ به یونان هم به گوش می رسد.

البته در سال گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه این ملی پوش برای حضور در تیم ملی پرسپولیس هم منتشر شد.

ولی اغلب رسانه ها در آن مقطع مدعی شدند که همسر کریم انصاری‌فرد به‌شدت مخالف حضور همسرش در ایران است و علاقه دارد انصاری‌فرد در همان یونان و یا کشورهای نزدیک بازی کند.

این در حالی است که الکساندرا صوفیا همسر کریم یک تاجر آمریکایی یونانی و رئیس یک شرکت حمل‌ونقل و دختر یکی از بزرگترین تجار یونان است.

عکس/ کریم انصاری فرد از چهره همسر ثروتمند اش رونمایی کرداما با وجود اینکه این زوج مشهور در سال ۲۰۱۸ ازدواج کرده اند تاکنون کریم انصاری فرد تصاویر واضح و زیادی از همسرش را در فضای مجازی منتشر نکرده است.

در همین راستا حالا و پس از مدت ها بالاخره این مهاجم کم حاشیه با انتشار تصویری جالب از چهره همسر یونانی و دخترش رونمایی کرده است.

انصاری فرد که این روزها با خانواده اش برای تعطیلات به آفریقا سفر کرده در حاشیه این تصویر نوشته است: «تیم شاد»

تلاش انصاری‌فرد برای بازگشت به یونان

 کریم انصاری‌فرد پس از یک فصل بازی در تیم قبرسی اومونیا تصمیم دارد تا به سوپرلیگ یونان بازگردد.

او که سابقه بازی در تیم‌های یونانی پانیونیوس، المپیاکوس و آاِک را دارد امیدوار است بتواند دوباره در سوپرلیگ این کشور بازی کند.

بر اساس گزارش رسانه‌های یونانی؛ بزرگترین مشکل در انتقال دوباره کریم انصاری‌فرد به سوپرلیگ یونان دستمزد این مهاجم است.

انصاری‌فرد در ۳۳ سالگی باتجربه‌تر از همیشه است اما کمتر تیمی در یونان وجود دارد که بتواند دستمزد ۴۰۰ هزار یورویی برای یک فصل به او پرداخت کند.

هرچند مسیر بازگشت انصاری‌فرد به تیم‌های پیشین او یعنی المپیاکوس و آاِک بسته است اما دو تیم پائوک و پاناتینایکوس می‌توانند به این مهاجم ایرانی پیشنهادهایی بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا