زخم کاری ۳ بازگشت

سوم سریال پرطرفدار “زخم کاری” به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان با زیرعنوان جدید آماده پخش شده و از جمعه 25 خرداد از طریق پلتفرم فیلیمو در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

به گزارش پارسینه پلاس، در این فصل، جواد عزتی بار دیگر در نقش مالک، شخصیتی جاه‌طلب و قدرت‌طلب، به ایفای نقش می‌پردازد و رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز و هانیه توسلی او را در این مسیر پرفراز و نشیب همراهی می‌کنند.

علاوه بر این، بازیگران جدیدی چون مهراوه شریفی‌نیا، مهدی سلطانی و فاطمه مسعودی‌فر نیز به جمع بازیگران این فصل اضافه شده‌اند و حضور آنها جذابیت داستان را دوچندان کرده است.

سازندگان سریال، همانند فصل اول، نسخه سینمایی از خلاصه فصل دوم با زیرعنوان “بازگشت” را نیز آماده کرده‌اند که از امروز در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

با توجه به استقبال گسترده از دو فصل قبلی، پیش‌بینی می‌شود فصل سوم “زخم کاری” نیز با اقبال چشمگیری از سوی مخاطبان روبرو شود.

گروه تولید این سریال هم‌اکنون در حال فیلمبرداری قسمت‌های فصل چهارم هستند تا در صورت امکان، بلافاصله پس از پایان فصل سوم، به کنداکتور پخش فیلیمو اضافه شود.

انتشار خبر پخش فصل سوم “زخم کاری” در ۲۵ خرداد، بازتاب گسترده‌ای در میان مخاطبان این سریال محبوب داشته و بسیاری از آنها از انتشار این فصل ابراز خوشحالی و اشتیاق کرده‌اند.

بدون شک، “زخم کاری” یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های نمایش خانگی در سال‌های اخیر بوده و فصل سوم آن نیز با داستانی پرماجرا و شخصیت‌های جذاب، می‌تواند بار دیگر نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا