زنان فوتبالیست اسپانیایی تا زمان اخراج رییس فدراسیون بازی نمی‌کنند

فوتبال زنان اسپانیا اعلام کرد: تا زمانی که رئیس فدراسیون فوتبال این کشور اخراج نشود، از بازی کردن خودداری می کند.

«جنی هرموسو» و ۸۰ بازیکن دیگر در بیانیه‌ای که توسط اتحادیه فوتبال زنان منتشر شد، گفتند که در صورت ادامه حضور رهبری فعلی در فدراسیون فوتبال اسپانیا، دعوت بین‌المللی را نمی‌پذیرند.

رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا در مراسم پایانی مسابقات جام جهانی فوتبال زنان در نیوزیلند و در هنگام دادن جوایز و مدال‌های بازیکنان تیم ملی اسپانیا(قهرمان) هرموسو (یکی از بازیکنان مطرح این تیم) را در آغوش گرفت و لب‌های او را بوسید. این موضوع با واکنش تند مردم اسپانیا و همچنین مقامات و شخصیت‌های مختلف همراه بود.

در همین حال روبیالس، ۴۶ ساله، در یک سخنرانی گفت: بوسه او بر لبان هرموسو «دوجانبه، سرخوشانه و توافقی» بود و زمانی که او از او پرسید که آیا می تواند به او بوسه بزند او گفته بود بله.

وی همچنین تاکید کرد که «او بود که مرا در آغوشش گرفت و به بدنش نزدیک کرد». هرموسو گفته هیچ جواب مثبتی به رییس فدراسیون فوتبال بابت این بوسه نداده بود.

گفتنی است بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا در این بیانیه تهدید کردند: پس از تمام اتفاقاتی که در مراسم اهدای مدال در جام جهانی زنان رخ داد، مایلیم اعلام کنیم که تمامی بازیکنانی که این سند را امضا کرده اند، در صورت ادامه رهبری فعلی به تیم ملی بازنخواهند گشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا