ساعد سهیلی از فرزند دومش رونمایی کرد+ عکس

ساعد سهیلی از بازیگران بی حاشیه ای است که در سکوت خبری به زندگی هنری و شخصی خود می پردازد. اما تصاویری از دو فرزند او این روزها کلی حاشیه درست کرده است.

به گزارش پارسینه پلاس، ساعد سهیلی چند سالی است که ازدواج کرده و متاهل است. او در سال ۱۳۹۱ وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند. در ادامه با هم با او و خانواده هنرمندش آشنا خواهید شد.

بیوگرافی ساعد سهیلی

ساعد سهیلی متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۶، مشهد است و فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما است و با گلوریا هاردی بازیگر مجموعهٔ کیمیا ازدواج کرد و این زوج ۵ سال اختلاف سنی دارند که همسرش گلوریا هاردی از او بزرگتر است.

ساعد سهیلی فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است. نام مادر ایشان مهناز منتظمی است که فعالیت هنری ندارد، او دارای یک برادر به نام سینا با نام هنری «سینا مهراد» و دو خواهر با نام های صبا و سارا است که هر سه از بازیگر سینما و تئاتر هستند.

ساعد سهیلی در چهارمین تجربه بازیگری خود فیلم گشت ارشاد پدرش در سال ۱۳۹۰ به شهرت رسید، و به تدریج با حضور در فیلم های کلاشینکف، ۵۰ کیلو آلبالو و … شهرت او بیشتر و بیشتر شد. از نمونه آثار او می توان به گشت ۲، ۵۰ کیلو آلبالو، مالاریا، رخ دیوانه، لاتاری، ماهورا، نهنگ آبی، متروپل، همه چیز برای فروش، اتاق تاریک و او خوب سنگ می زند اشاره کرد.

بیوگرافی گلوریا هاردی

گلوریا هاردی از مادری شیرازی و پدری فرانسوی متولد و بزرگ شده پاریس و سوئد است. خانم هاردی اگرچه به راحتی فارسی حرف می‌ زند، اما این زبان را پس از ازدواج فرا گرفته است. گلوریا هاردی متولد ۱۱ بهمن دهه ۶۰ در فرانسه، بازیگر و همسر ساعد سهیلی است. او ملیتی ایرانی، فرانسوی دارد و فارغ‌التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی است.

اسم فرزند دوم ساعد سهیلی

ثمره ازدواج گلوریا هاردی و ساعد سهیلی دو پسر می باشد که به تازگی آقای بازیگر تصویری از فرزندانش را در صحفه شخصی اش منتشر کرد و تصویر دیدنی هامون و تئو دیدنی شده است.

این زوج هنری خبر بچه دار شدن خود را تا سال ۱۴۰۰ منتشر نکردند و از فرزند خود به یکباره رونمایی کرد و به تازگی تصویر فرزند دوم خود را نیز منتشر کرده اند.

هامون سهیلی

 

تئو سهیلی

شروع فعالیت های هنری ساعد سهیلی

ساعد سهیلی نخستین بار در سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۴ ساله بود در فیلمی به کارگردانی پدرش با نام «شب برهنه» جلوی دوربین رفت و به ایفای نقش پرداخت.

در سال ۸۷ با بازی در فیلم چارچنگولی و باز هم به کارگردانی پدرش، دومین تجربه بازیگری را از سر گذراند. از آن پس با کارگردان‌های دیگر نیز همکار کرده و در عین حال در بیشتر فیلم‌های پدرش نیز نقش داشته است.

منبع: خبرجو

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا