سالگرد تشکیل گروه “بی تی اس” در کره جنوبی یک جشن ملی است!

مکان‌های دیدنی در سراسر کره جنوبی به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل گروه بی تی اس به رنگ بنفش درآمده‌اند.

به گزارش سبک ایده آل به نقل از برترین ها، تمام کشور کره جنوبی سالگرد تشکیل گروه موفق و مشهور بی تی اس را به همراه طرفداران این گروه جشن گرفته‌اند.

گروه «بی تی اس» به تازگی دهمین سالگرد تشکیل خود را جشن گرفته است. موفقیت و شهرت جهانی این گروه دستاوردی غیرقابل باور و نادر است.

گروهی که در یک شرکت کوچک شروع به کار کرد، با یک دهه کار سخت و فداکاری مداوم به مشهورترین گروه در سطح جهان شده است. این گروه هر سال با مراسمی به نام «فِستا» سالگرد خود را جشن می‌گیرد.

به‌عنوان بخشی از این جشن‌ها مکان‌های دیدنی متعددی در اطراف کره جنوبی به افتخار روز ویژه این گروه با چراغ‌های بنفش تزیین شدند. رنگ بنفش رنگ اصلی برند تجاری گروه بی تی اس است.

همچنین به این مناسبت بنرهایی نیز در کنار خیابان‌ها و در ایستگاه‌های مترو سئول آویزان شده بود. اهمیت و خاص بودن این مراسم به خوبی تاثیر بی تی اس در این کشور را به تصویر می‌کشد.

کره جنوبی سالگرد تشکیل گروه بی تی اس را جشن گرفته است!

یک ویدیوی پخش زنده ۱۱ ساعته از شبکه خبری اس بی اس، پنج مکان دیدنی در کره جنوبی را نشان داد که به این مناسبت تزیین شده‌اند. این پخش زنده به منظور قدردانی از دستاوردهای متعدد این گروه پخش شده است.

جزیره سویت یک مجموعه فرهنگی در جزیره‌ای ساخت دست انسان در رودخانه هان است. به گزارش وقت صبح این مجموعه پنجره‌های متعدد خود را با چراغ‌های تابان بنفش رنگی تزئین کرد و حمایت خود از گروه بی تی اس را نشان داد.

جزیره سِویت

این اولین باری نیست که این مجموعه فرهنگی برای قدردانی از گروه بی تی اس به رنگ بنفش درخشیده است.

در سال ۲۰۲۱، جیمین عکسی در مقابل این جزیره گرفت تا لحظه‌ای که این مجموعه برای هشتمین سالگرد تشکیل گروه به رنگ بنفش درخشیده بود را با طرفداران به اشتراک بگذارد.

جیمین در هشتمین سالگرد تشکیل گروه بی تی اس

برج N سئول با ارتفاع حدود ۲۳۷ متر بر فراز سئول قرار گرفته است. این برج نیز با نورهای بنفش پوشیده شده است تا یادآور دهمین سالگرد تشکیل گروه بی تی اس در سراسر شهر باشد.

برج n در سئول

تالار شهر سئول نیز برای جشن‌های FESTA 2023 با رنگ بنفش تزیین شده است.

میدان دیزاین دونگ دمون نیز یکی دیگر از مقصدهای توریستی محبوب کره جنوبی است. این میدان نیز با نور بنفش، عشق خود را به این گروه موفق نشان داد.

در نهایت سبکه خبری ای بی اس نشان داد که پل جام جهانی که از رودخانه هان می‌گذرد نیز با چراغ های بنفش روشن شده است.

رودخانه هان در سئول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا