ستاره «نقطه کور» علیه خانواده ای که به فرزندخواندگی گرفتندش شکایت کرد!

یک ستاره بازنشسته فوتبال آمریکایی که داستان زندگی‌اش دستمایه ساخت فیلم هالیوودی برنده اسکار شد، ادعا می‌کند که داستان براساس دروغ ساخته شده است.

به گزارش سبک ایده آل، فیلم نقطه کور، ساخته ۲۰۰۹ داستان زندگی «مایکل اوهر»، فرزندخوانده‌ای در تنسی است که پس از اینکه یک زوج ثروتمند سفیدپوست او را به سرپرستی می‌گیرند، به یک ورزشکار کالج تبدیل شد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، آقای اوهر که اکنون ۳۷ ساله است، ادعا می‌کند که هرگز به فرزندی پذیرفته نشده است و در عوض با فریب او را تحت قیمومیت خود درآورده‌اند.

او این ادعا که خانواده توهی از این فیلم پولی به دست آورده‌اند را رد کرد و گفت که تنها بخشی از درآمد حاصل از کتابی که مایکل لوئیس نوشته است و فیلم از روی آن ساخته شده را دریافت کرده‌اند.

شکایت شخصیت واقعی فیلم«نقطه کور» علیه خانواده ای که او را به فرزندخواندگی پذیرفتند.

طبق دادخواست ۲۶ صفحه‌ای که روز دوشنبه در دادگاه انحصاری در شلبی کانتی، تنسی ارائه شد، خانواده توهی آقای اوهر را فریب دادند تا اندکی پس از ۱۸ سالگی او را تحت قیمومیت خود دربیاورند.

فیلم سینمایی «نقطه کور» بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در گیشه‌های جهانی و میلیون‌ها دلار دیگر از فروش ویدیوهای خانگی به دست آورد.

این فیلم نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم شد و ساندرا بولاک برای بازی در نقش لی‌آن توهی جایزه اسکار بهترین هنرپیشه زن را از آن خود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا