سریال پایتخت ۷ در راه است

علیرضا خمسه که نقش «بابا پنجعلی» را بازی می کند با حضور یافتن در برنامه زنده «زنده رود» از توافق کردن عوامل «پایتخت» با صدا وسیما خبر داد.

به گزارش پارسینه پلاس،  علیرضا خمسه بازیگر نقش «بابا پنجعلی» با حضور در برنامه «زنده رود» از توافق عوامل «پایتخت» با صدا و سیما خبر داد. وی با بیان اینکه اگر کار به مرحله تولید برسد، همه بازیگران در این فصل حضور خواهند داشت، اظهار داشت: این اظهارنظر به طور غیرمستقیم نشان می دهد که به احتمال زیاد در این فصل حضور خواهد داشت.

علیرضا خمسه که به تازگی مهمان برنامه زنده «زنده رود» شده بود به نکات جالبی در رابطه با نتیجه فصل هفتم پایتخت ۷ پرداخت. وی ابتدا از امضای قرارداد بازیگران این سریال با صدا و سیما خبر داد و گفت: زمزمه هایی مبنی بر ساخت فصل هفتم پایتخت شنیده می شود اما هنوز چیزی قطعی نیست.

اما مهم ترین قسمت صحبت های خمسه اعلام حضور همه بازیگران در فصل هفتم بود: «مردم در خیابان پایتخت می خواهند و ما می گوییم امیدواریم، اگر قرار است سریال پایتختی جدید ساخته شود. همه گروه ها آنجا خواهند بود

خمسه حتی در اظهار نظر ظریفی از بازگشت به سریال پایتخت ۷ خبر داد. او در این سریال نقش «بابا پنجعلی» را بازی می کند. شخصیتی که در فصل ششم نبودش توجه ها را به خود جلب کرد.

در فصل ششم بابا پنجعلی از دنیا می رود و اعضای بدنش به نیازمندان اهدا می شود. باید دید محسن تنابنده و گروه نویسندگانش چه ترفندی برای بازگشت او در نظر گرفته اند.

 

1 دیدگاه

  1. من خیلی دوست دارم پایتخت ۷ ساخته بشه من همین الان دارم پایتخت ۵ را نگاه می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا