سلنا گومز” خانم خواننده مشهور بار دیگر راهی بیمارستان شد!

سلنا گومز خانم خواننده مشهور پس از انتشار جدیدترین تک آهنگ خود به دلیل شکستگی دست تحت عمل جراحی قرار گرفت.

سلنا گومز خواننده آمریکایی ۳۱ ساله با انتشار پستی اینستاگرامی درباره جراحت دست و تک آهنگ جدیدش صحبت کرده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، سلنا گومز به تازگی در صفحه اینستاگرام شخصی خود فاش کرد که اخیراً پس از جراحت دستش تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

گومز در پاسخ به پست یکی از طرفدارانش که موفقیت آهنگ جدیدش در جدول ۱۰۰ بیلبورد را پیش بینی کرده بود، نوشت: «دستم شکست و جراحی کردم. در حال حاضر به میزان فروش چیزی اهمیت نمی‌دهم. فقط خوشحالم که با دوستانم موسیقی می‌سازم.»

با این حال این خانم ستاره هیچ اطلاعات بیشتری درباره درد، زمان جراحی و جزئیات جراحتش نگفته است.

آهنگ جدید سلنا گومز درباره نامزد سابقش نیست!

این خانم خواننده موسیقی پاپ به تازگی آهنگی شاد درباره حال و هوای پس از جدایی از یک شریک احساسی را در ۲۵ آگوست منتشر کرد. او همچنین به سومین آلبوم استودیویی خود اشاره کرد.

«از آنجایی که کارم با سومین آلبوم تمام نشده است، می‌خواستم یک آهنگ سرگرم‌کننده که مدتی پیش نوشتم را منتشر کنم. این آهنگ برای پایان تابستان عالی است.»

انتشار این آهنگ باعث بوجود آمدن جنجالی بزرگ در فضای مجازی شد. سلنا گومز که برای مدتی طولانی با جاستین بیبر نامزد بود. پس از جدایی با خواننده کانادایی دیگری به نام ایبل تسفی که با نام دِ ویکند نیز شناخته می‌شود رابطه عاشقانه جدیدی آغاز کرد. پس از انتشار تک آهنگ جدید این خانم خواننده حدس طرفداران این بود که این آهنگ جدید درباره ایبل تسفی است!

گومز این شایعات را نیز در فضای مجازی رد کرد! خانم خواننده در پاسخ به یک مقاله که این خبر جنجالی را منتشر کرده بود نوشت: «این خبر کاملا اشتباه است! هرگونه اشاره به آهنگ‌های دِ ویکند کاملا اتفاقی و بدون هیچ منظوری بودند!»

خانم خواننده همچنین ادامه داد: «این تنها آهنگی شاد درباره راحت بودن با تنهایی و دوست داشتن خود است. همچنین رقصیدن با این آهنگ بسیار سرگرم کننده است!»

این زوج خواننده در سال ۲۰۱۷ رابطه احساسی خود را آغاز کردند. رابطه احساسی این زوج ۹ ماه کشید اما آن‌ها در نهایت تصمیم گرفتند تا از یکدیگر جدا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا