سیلدنافیل و ویاگرا یکی هستند؟

آیا ویاگرا همان سیلدنافیل است؟ از نظر پزشکی ، بله همینطور است. سیلدنافیل ماده موثری در هر دو مارک ویاگرا و قرص های عمومی سیلدنافیل است.

سیلدنافیل و ویاگرا مهارکننده های PDE۵ هستند ، به این معنی که با اجازه دادن به رگ های خونی گسترش یافته و شل می شوند. این باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی می شود و نعوظ را آسان تر می کند – و آن را حفظ می کند ، بنابراین عملکرد جنسی را برای مردان مبتلا به اختلال نعوظ (ED) بهبود می بخشد.

سیلدنافیل و ویاگرا هر دو یکی هستند و یک کار را انجام میدهند. آنها به همان اندازه موثر هستند ، برای تأثیرگذاری به همان زمان نیاز دارند و برای مدت مشابه کار می کنند. تفاوت اصلی سیلدنافیل و ویاگرا در مارک تجاری و قیمت آن است. قرص ویاگرا به طور حتم هزینه بیشتری نسبت به داروی عمومی سیلدنافیل دارد.

سیلدنافیل و ویاگرا: اطلاعات اولیه

هنگام تحقیق در مورد گزینه های داروهای اختلال نعوظ ، تنوع بسیار زیاد مارک های موجود در بازار می تواند دردسر ساز شود. یافتن داروی مناسب نباید مسئله مهمی باشد – میلیون ها مرد از اختلال نعوظ رنج می برند و شما به دنبال بهترین گزینه هستید. ما مبارزه را درک می کنیم.

در حالی که انواع دیگر مارک دار و عمومی داروهای ED مانند Tadalafil ، Cialis ، Levitra ، Avanafil و Spedra نیز موجود است – ویاگرا هنوز مشهورترین است. و به طور گسترده برای کمک به مردان مبتلا به بیماری اختلال نعوظ در دسترس است – و نیازی به گفتن نیست که بازاریابی هوشمندانه آن در طول سالها انجام شده است. انتظار می رود در نتیجه تبدیل شدن به یک نام خانوادگی ، ویاگرا ۲۹٪ از بازار خود را تا سال ۲۰۲۲ حفظ کند.

سیلدنافیل و ویاگرا یکی هستند؟

تفاوت قرص ویاگرا با سیلدنافیل

در سمت دیگر سیلدنافیل کمی شناخته شده است. نام کمتر جذاب ممکن است دلیل مکث را برای شما ایجاد کند ، اما صدای ما را بشنوید. همانند ویاگرا ، سیلدنافیل از موفقیت بالایی برخوردار است – دلایل اساسی در اختلال نعوظ شما وجود ندارد. در این مقاله ، سعی خواهیم کرد اطلاعات کلیدی مورد نیاز برای انتخاب بین ویاگرا و سیلدنافیل را به شما ارائه دهیم.

شباهت های ویاگرا و سیلدنافیل چیست؟

به زبان ساده ، سیلدنافیل و ویاگرا همان دارو هستند و حاوی همان ماده فعال یکسانی هستند. سیلدنافیل نسخه عمومی یا بدون مارک است و ویاگرا با نام تجاری معروف “قرص آبی کوچک” در سطح جهانی است. اگرچه ممکن است به نظر برسد که سیلدنافیل داروی جدید نوپای ED است ، اما دلیل اصلی برای ترجیح محصول با ثبات تر ویاگرا نسبت به سیلدنافیل وجود ندارد.

سیلدنافیل در اواخر دهه ۱۹۸۰ توسط دانشمندانی که در شرکت دارویی آمریکا ، Pfizer کار می کردند ، اختراع شد. این دارو در ابتدا برای درمان مشکلات قلبی مانند آنژین تولید شده بود ، اما در صورتی که پتانسیل آن را به عنوان یک داروی مجوز دار ED دریافت کردند ، توسط Pfizer در سال ۱۹۹۸ به عنوان ویاگرا ثبت اختراع شد.

حق اختراع Pfizer برای ویاگرا در سال ۲۰۱۲ برای کشورهای خارج از ایالات متحده منقضی شده است و به طور کامل در سال ۲۰۲۰ منقضی می شود. این بدان معنی است که اشکال عمومی همان دارو ، که به سادگی با نام سیلدنافیل شناخته می شود ، می تواند وارد بازار شود.

هر دو دارو در هر دوز مقایسه شده به همان میزان ماده فعال (سیلدنافیل سیترات) دارند. از نظر پزشکی ، این به عنوان biowivivalence شناخته می شود. برای شما مهم است ، این بدان معنی است که هر دو دارو چگونه کار می کنند ، چه مدت کار می کنند ، چقدر خوب کار می کنند و برای چه مدت کار می کنند ، یکسان است.

ویزارسین و ویاگرا از رایج‌ترین قرص‌های مصرفی برای افزایش توان جنسی در آقایان می‌باشند. ویاگرا و ویزارسین دارای سیترات سیلدنافیل بوده و در دوزهای ۲۵،…
بنابراین ، آیا سیلدنافیل به خوبی ویاگرا است؟ بله ، درست است! علی رغم بدنام بودن ، ویاگرا “بهتر” از سیلدنافیل یا یک محصول مارک دار دیگر نیست. آنها بر توانایی شما در حفظ نعوظ تأثیر یکسانی دارند.

سیلدنافیل و ویاگرا هر دو با مهار آنزیم PDE۵ که انقباض عضله را در آلت تناسلی مرد کنترل می کند ، عمل می کنند. این دارو باعث می شود رگ های خونی در آلت تناسلی مرد شل شده و منبسط شوند ، جریان خون را در این ناحیه تقویت کرده و حفظ نعوظ پایدار را آسان می کند. تحریک جنسی برای هر دو دارو مفید است ، بنابراین شما باید روحیه بگیرید ، آرام شوید و اجازه دهید قرص کارهای خود را انجام دهد!

عوارض جانبی: سیلدنافیل در مقابل ویاگرا

همچنین لازم به ذکر است که عوارض جانبی هر دو دارو یکسان است ، بنابراین اگر پس از مصرف ویاگرا از علائم ناخواسته رنج می برید ، احتمالاً همان مورد با یک داروی عمومی سیلدنافیل رخ می دهد. با این حال ، این عوارض جانبی خفیف و موقتی هستند ، بنابراین ممکن است دلیلی برای اجتناب از استفاده از داروهای ED نباشد. برای بیشتر مردان (و شریک زندگی آنها) ، مزایای آن بیشتر از خطرات آن است.

قرص ویاگرا بهتر است یا سیلدنافیل؟

برخی از عوارض جانبی احتمالی شامل سردرد و سرگیجه ، گرگرفتگی ، سوtion هاضمه ، تاری دید و گرفتگی بینی است. برای اطمینان از اینکه در معرض خطر بالاتری نیستید ، باید جزوه کامل اطلاعات بیمار را با هر سفارش دارو بخوانید.

تفاوت ویاگرا و سیلدنافیل چیست؟

با تمام شباهت های ذکر شده ، ممکن است از خود بپرسید چه چیزی باقی مانده است که می تواند بین این دو دارو متفاوت باشد. در حقیقت ، تفاوت ها از نظر ماهیت حداقل و عمدتاً پیش پا افتاده هستند.

تفاوت اصلی سیلدنافیل و ویاگرا در قیمت است. قرص های مارک دار ویاگرا ، به لطف نام پرطرفدارشان ، به طور منظم بیش از سه برابر سیلدنافیل بدون مارک قیمت دارند. اگرچه برخی ممکن است ترجیح دهند هزینه زیادی را برای نام تجاری بپردازند ، اما هیچ دلیل عملی و پزشکی برای این کار وجود ندارد.

ممکن است قیمت پایین تری برای داروها (به ویژه در صورت سفارش آنلاین) برای برخی افراد زنگ خطر را به صدا در بیاورد ، اما تامین کنندگان معتبر دارای مجوز قانونی می توانند این داروها را با قیمت ارزان تری تهیه کنند. در واقع ، درست است که شما باید در مقایسه با ویاگرا انتظار داشته باشید هزینه کمتری برای سیلدنافیل بپردازید.

تفاوت دیگر سیلدنافیل و ویاگرا می تواند در ظاهر خود قرص ها باشد. در حالی که بیشتر تشخیص ویاگرا از قرص متمایز کوچک ، آبی و الماس شکل حاصل می شود ، سیلدنافیل می تواند در لباس های مختلف: آبی ، سفید ، بیضی ، گرد یا الماس شکل ظاهر شود.

آیا داروهای دیگری برای اختلال نعوظ موجود است؟

بله ، داروهای مارک دار و عمومی دیگری نیز در انگلیس برای ED موجود است. به عنوان مثال ، Tadalafil نسخه عمومی مارک سیالیس ، Vardenafil نسخه بدون مارک Levitra و Avanafil نسخه عمومی Spedra است. همه این داروها مهارکننده PDE۵ هستند ، بنابراین همه آنها به روشی مشابه سیلدنافیل و ویاگرا برای کمک به مردان مبتلا به اختلال نعوظ عمل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا