شلوار عجیب خانم هنرپیشه که بعد از ورزش می‌پوشد!

«جنیفر آنیستون»، هنرپیشه ۵۴ ساله هالیوود، به‌تازگی تصاویری از خود بعد از تمرین ورزشی در اینستاگرام منتشر کرده که در آن شلواری عجیب‌غریبی به پا دارد که شبیه تولیدات آزمایشگاه ناسا است.

به گزارش پارسینه پلاس، «جنیفر آنیستون»، هنرپیشه ۵۴ ساله هالیوود، به‌تازگی تصاویری از خود بعد از تمرین ورزشی در اینستاگرام منتشر کرده که در آن شلواری عجیب‌غریبی به پا دارد که شبیه تولیدات آزمایشگاه ناسا است.

شلواری که این هنرپیشه به پا دارد یک شلوار فشاری «بادی بالانسر» است که برای کاهش ورم بدن از طریق استفاده از فشار برای تخلیه مایع لنف از سیستم لنفاوی طراحی شده است.

این شلوار و انواع دیگر ساق‌های فشرده‌ای که چند سالی است به بازار آمده‌اند، کنترل سلولیت، کمک به کاهش وزن، بهبود هضم و تقویت عملکرد سیستم ایمنی را وعده می‌دهند.

اما آیا این شلوارها که از ۱۰ هزار و ۶۵۰ دلار تا ۱۸ هزار و ۸۰۰ دلار قیمت دارند، واقعا کار می‌کنند یا فقط یک مد جدید و گران‌قیمت در هالیوودند؟

شلوار عجیب خانم هنرپیشه که بعد از ورزش میپوشد!

نحوه کارکرد این شلوار

قبل از هرچیزی بهتر است کمی در مورد ماساژ تخلیه لنفاوی بدانیم.

ماساژ تخلیه لنفاوی یک تکنیک پزشکی است که از سال‌ها قبل وجود داشته است و از آن برای تسکین ورم‌های دردناک در دست‌ها و پاها که حاصل تجمع مایع شفاف و آبکی لنف در بافت‌های بدن است، استفاده می‌شود.

بنا بر اعلام کلینیک کلیولند، غدد لنفاوی واقع در زیر بغل، کشاله ران، گردن و سایر نواحی به صورت طبیعی وظیفه فیلتر کردن مایع لنف را به عهده دارند.

برخی پزشکان ماساژ تخلیه لنف را به افرادی که پس از جراحی سرطان پستان بهبود می‌یابند یا به روماتیسم مفصلی، فیبرومیالژی یا دیگر شرایطی که باعث درد و تورم می‌شوند، مبتلا شده‌اند، توصیه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا