شگرد عجیب مرد شیاد برای سرقت از افراد مسن

جانشین فرمانده انتظامی استان تهران از دستگیری فردی که به بهانه کمک به افراد مسن، بی سواد کارت عابر بانک آنها را سرقت و از آنها پول برداشت می کرد خبر داد.

به گزارش سبک ایده آل به نقل از رکنا، سرهنگ شهرام امیریان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت کارت های عابر بانک این افراد و برداشت غیر مجاز از حساب ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان پردیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از مالباختگان مشخص شد مدتی است که فردی با حضور در نزدیکی برخی از دستگاه های عابر بانک افراد مسن، بی سواد را شناسایی و تحت عنوان کمک برای برداشت وجه نقد و انتقال در فرصتی با غفلت شهروندان اقدام به سرقت عابر بانک آنان، برداشت از حساب و اقدام به خرید از فروشگاههای سطح شهر می کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: در ادامه روند رسیدگی به این پرونده و در اقداماتی تخصصی علمی همراه با شیوه های نوی پلیسی متهم ۳۵ساله، شناسایی و در عملیات ماموران پلیس فتا دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم به ۳۰فقره سرقت عابر بانک و برداشت مبلغ ۷۰۰میلیون ریال ازحساب شاکیان خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا