شیرین نون. خ و دوستش این گونه عکس دوتایی می گیرند!

به گزارش سبک ایده آل، در این تصویر ندا قاسمی پتویی روی سر خود و دوستش کشیده تا بدین شکل سانسور را دور زده باشد.

شیرین نون. خ و دوستش سانسور را دور می‌زنند.

برای ساخت سری چهارم نون. خ نیاز به همکاری مردم و مسوولان است

ایرنا: بازیگر نقش «شیرین» در سریال «نون. خ» ساخت سری سوم این سریال در کرمانشاه را نیازمند همکاری همه مردم. و مسوولان استان دانست و گفت: برای ساخت چنین سریالی باید بستر و شرایط لازم مهیا باشد.

ندا قاسمی گفت: مدیران شبکه یک سیما بسیار تمایل دارند که فصل بعدی نون. خ هم ساخته شود. که البته امیدوارم این اتفاق مبارک در استان کرمانشاه رقم بخورد.

وی با اشاره به تولید سری دوم نون. خ در کرمانشاه گفت: این سریال علاوه بر اینکه لحظات شاد و مفرحی را برای مردم رقم زد. فرهنگ مردم کرد و بسیاری از مسایل و مشکلات مردم این خطه را به تصویر کشید.

این بازیگر کرمانشاهی افزود: این سریال توانست علاوه بر ایجاد نشاط و سرگرمی، همدلی مردم روستاها. آداب و رسومی مانند جشن انار را برای مردم به تصویر بکشد که در گذشته اطلاعی از آن نداشتند.

قاسمی با اشاره به استقبال خوب مردم ایران از این سریال گفت: این سریال با جذابیت‌های فراوانی که برای مخاطب ایجاد کرده بود. بیننده‌های بسیاری را جذب خود کرده بود. و استقبال مثبت در فضای مجازی به حدی بود که خود من کامنت منفی درخصوص این سریال نگرفتم.

بازیگر نقش شیرین در نون. خ در خصوص نقدهای مطرح شده در مورد این سریال گفت: همه افراد حق دارند فیلم‌ها را نقد کنند و همه عوامل سریال نون. خ نقدپذیر هستند و دوست دارند بهترین کار را تولید کنند.

اما به نظرم بسیاری از افراد و مدیران قبل از اینکه کار را ببینند زود قضاوت کردند و بسیاری از نقدها از سر بی‌مهری بود و پایه و اساسی نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا