شیک پوشی جواد عزتی و همسرش کولاک کرد+عکس

جواد عزتی بازیگر مطرح کشورمان و همسر مه لقا باقری است. عکسی جالب و دیدنی از این زوج هنرمند را در زیر مشاهده می کنید.

به گزارش پارسینه پلاس به نقل از شمانیوز، جواد عزتی بازیگر مطرح کشورمان و همسر مه لقا باقری است. عکسی جالب و دیدنی از این زوج هنرمند را در زیر مشاهده می کنید.

جواد عزتی بازیگر سینما و تلوزیون است. جواد عزتی ۴۲ ساله است و با خانم مه لقا باقری ازدواج کرده است. آقای عزتی در در ایفای نقش هایش بسیار حرفه ای عمل می کند. عزتی با نقش بابا اتی در سریال قهوه تلخ بسیار محبوب شد . در زیر عکسی جالب از این زوج هنرمند را می بینید.

بیوگرافی جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ است که فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد. آقای عزتی بازیگر کم حاشیه تلویزیون و سینما علاقه زیادی به آشپزی و غذا خوردن دارد.

جواد عزتی علاقه زیادی به کار خود دارد و اهل فوتبال و بیش از حد بودن در فضای مجازی نیست. او عاشق مسافرکشی و صحبت با تمامی اقشار جامعه است تا جایی که برای ثبت نام ماشین به تاکسیرانی رفت.

آشنایی و ازدواج جواد عزتی با مه لقا باقری

جواد عزتی بازیگر محبوب فیلم های طنز و جدی در سال ۱۳۸۵ با خانم مه لقا باقری بازیگر کشورمان ازدواج کرده است.

آشنایی آنها در دانشگاه سوره و بازی جواد عزتی در پایان نامه مه لقا باقری بوده است. جواد عزتی در تئاتری که مه لقا باقری کارگردانی آن را برعهده داشت حضور داشت و همین همکاری باعث آشنایی بیشتر آنها و ازدواج این زوج محبوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا