صادق بوقی: خودم هم پیگیر خسارت‌گرفتن از کوروش کمپانی هستم!

صادق بنا متجدد مشهور به «صادق بوقی» که از آذرماه گذشته بواسطه انتشار ویدئوهای رقص و پس از آن شایعه بازداشت به چهره‌ای مشهور در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده، بابت تبلیغ کوروش کمپانی از مخاطبانش عذرخواهی کرد.

«صادق بوقی» با انتشار یک ویدئو در استوری صفحه اینستاگرامش گفت: سلام دوستان من شرمنده شما هستم و از جریانات پیش آمده در خصوص کوروش کمپانی غمگین و ناراحتم.
صادق بنا متجدد در ادامه توضیح داد: کوروش کمپانی اولین تبلیغم بود و بعد از دیدن مجوزهای این شرکت، من پیرمرد و اطرافیانم به آنها اعتماد کردیم.

او در ادامه توضیح داد: طبق توافق با این کمپانی، قرار بود تبلیغ مورد نظر را بعد از ایام فاطمیه پخش کنند اما آنها فردای همان روز تبلیغ را در ۵۰۰ پیج به جز پیج خودشان پخش کردند.

صادق بوقی توضیح داد: من از آنها بابت این خلف وعده شاکی شدم و اعتراض کردم به همین دلیل من هم تبلیغ کوروش کمپانی را در پیج خودم منتشر نکردم و سعی کردم تبلیغات بعدی را با دقت بیشتری انجام بدهم.

این چهره مشهور در پایان گفت: می‌دانم که با حمایت‌های شما تا اینجا بالا آمدم و پیگیر خسارت‌ها از طرف خودم هم هستم.

گفتنی است شرکت «کوروش کمپانی» که با ادعای فروش گوشی موبایل آیفون ۲۰ میلیونی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود، بعد از حدود ۶ ماه فعالیت تعطیل و مالک آن متواری شده است. گفته می‌شود کوروش کمپانی ۲۰۰هزار شاکی دارد و ٢هزار میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده است.
این شرکت برای تبلیغات خود به شکل گسترده دست به دامن سلبریتی‌ها شد و طی این مدت شمار زیادی از بازیگران سینما تا بازیکنان فوتبال و چهره های مشهوری مانند «صادق بوقی» به تبلیغ آن پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا