صحبت‌های جیمین “BTS” درباره مشکلات سلامت روانی خود

جیمین عضو گروه بی تی اس در کتاب این گروه در مورد تلاش‌های خود برای سلامت روانش صحبت کرده است.

به گزارش سبک ایده آل، جیمین در کتاب جدیدی که گروه بی تی اس منتشر کرده است حقایقی درباره سلامت روان خود و دیگر اعضا را فاش کرد.

صحبت‌های جیمین عضو بی تی اس درباره مشکلات سلامت روانی‌اش

کتاب جدید گروه بی تی اس به نام «Beyond the Story: 10-Year Record of BTS» حقایق جدیدی از این گروه را آشکار کرده است.

جیمین عضو ۲۷ ساله این گروه حقایقی ناراحت کننده درباره تلاش‌های خود برای بهبود بخشیدن به سلامت روانی خود را فاش کرده است.

طرفداران همواره صداقت اعضای گروه بی تی اس را در مورد سختی‌های زندگی واقعی خود تحسین کرده‌اند. این صداقت باعث ایجاد پل ارتباطی ارزشمندی میان گروه و طرفداران آن‌ها شده است.

یکی از این اعترافات از طرف جیمین است که قسمتی تلخ از سفر احساسی خود در طول سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ را روایت می‌کند.

در ویدیویی که در ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ فیلمبرداری شد و تقریباً یک سال بعد با طرفداران به اشتراک گذاشته شد، جیمین درباره تلاش‌های خود در مبارزه با مشکلات سلامت خود صحبت کرده است.

این آیدل که به خاطر فداکاری خود شناخته می‌شود، در زمانی از زندگی خود رویاها، خوشبختی‌ها و فداکاری‌هایی را که برای تبدیل شدن به یک خواننده مشهور انجام داده بود را زیر سوال برد.

جیمین خاظرات خود از اوایل سال ۲۰۱۸ را بازگو کرد که در آن احساس افسردگی داشت. این افسردگی او را به انزوا کشاند، در حدی که جیمین خود را در اتاق کوچک در محل اقامت‌اش حبس کرده بود و با آشفتگی درونی‌اش دست و پنجه نرم می‌کرد.

اعترافات جیمین درباره سلامت روحی خود!

سختی‌های زندگی حرفه‌اش، همراه با برنامه‌های پرمشغله، آسیب‌های زیادی را برای او به همراه داشت. جیمین و سایر اعضای گروه از نظر جسمی و روحی با خستگی دست و پنجه نرم می‌کردند.

در این کتاب توضیح داده شده است که چگونه این احساسات پیچیده برای مدتی طولانی جیمین را درگیر کرده بود. افسردگی او با حضور دائمی عموم مردم در زندگی او تشدید شد.

گروه بی تی اس تحسین زیادی دریافت می‌کرد. با این حال جیمین نمی‌دانست که آیا فداکاری‌هایی که انجام داده و باری که تحمل کرده واقعا ارزشش را دارد یا خیر.

«کمبود و نبود تمام چیزهایی را که با خواننده شدن و شهرت از دست داده بودیم احساس می‌کردیم. اغلببا خودم فکر می‌کردم، آیا این خوشبختی است؟»

افشاگری‌های این کتاب بر این واقعیت تأکید می‌کند که در زیر ظاهر درخشان و خوشحال آیدل‌ها، آن‌ها نیز با مشکلات سلامت روانی دست و پنجه نرم می‌کنند.

بی تی اس همچنان الهام‌بخش میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان است، اعترافات صریح جیمین اهمیت آگاهی بخشیدن درباره سلامت روان را نشان می‌دهد. داستان جیمین الهام بخش کسانی است که درگیری‌هایی مشابهی دارند.

همچنین یک یادآوری هوشیارانه درباره واقعیت زندگی اشخاص مشهور در پشت زرق و برق زندگی افراد مشهور نیز هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا