صحبت‌های دلخراش “BTS” در کتاب جدیدی که منتشر کرده‌اند!

گروه موفق و مشهور بی تی اس در کتاب جدید خود درباره روزهای سخت آغاز فعالیت خود در صنعت کی‌پاپ صحبت کرده‌اند.

به گزارش سبک ایده آل، بی تی اس گروه مشهور و محبوب جهانی درباره رفتارهای زشت سایر آیدل‌ها با خود در زمان آغاز فعالیت خود صحبت کرده‌اند.

بی تی اس یکی از بزرگترین گروه‌های موسیقی جهان است که میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان دارند.

این گروه در کتاب جدید خود، از سختی‌هایی که در راه ستاره شدن متحمل شده‌اند، مخصوصا درباره‌ی رفتار دیگر آیدل‌ها با آن‌ها صحبت کرده‌اند.

از زمان آغاز فعالیت آن‌ها در سال ۲۰۱۳، بی تی اس رشد کرده و با تلاش و وفاداری خود به موسیقی و طرفداران خود، به یکی از بزرگترین هنرمندان نه تنها کی پاپ، بلکه جهان تبدیل شده‌اند.

با این حال، زمانی که بی تی اس در سال ۲۰۱۳ شروع به کار کرد، موفقیت آن‌ها قابل پیش‌بینی نبود.

اگرچه کمپانی هایب اکنون یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کی‌پاپ است، بی تی اس تحت عنوان کمپانی بیگ هیت شروع به کار کرد و مزایا و امکانات گروه‌های دیگر را نداشت.

بی تی اس اخیراً کتاب جدید خود را منتشر کرده است که به اعضایش این امکان را داده تا داستان های ناگفته‌ای از سفر خود از وقتی که تنها کارآموز بودند تا وقتی که تبدیل به بزرگترین ستاره‌های جهان بشوند را به اشتراک بگذارند.

صحبت‌های دلخراش گروه بی تی اس درباره آغاز فعالیت خود در کی پاپ

سختی‌ها بی تی اس را به ستارگانی جهانی تبدیل کرد!

اما در حالی که بسیاری از خاطره‌های به اشتراک گذاشته شده مثبت بودند و شکوه این سفر را به نمایش گذاشتند، خواندن برخی از آن‌ها برای طرفداران دلخراش‌ بود.

یکی از آن لحظه‌ها، رفتار تحقیرآمیز آیدل‌های دیگر با اعضای گروه در روزهای اولیه فعالیت گروه بود.

گروه بی تی اس درباره روزهای اغاز فعالیت خود گفتند: «همیشه اولین نفری بودیم که به همه، چه بزرگترها و چه کوچکترها سلام میکردیم.

با این حال برخی از آن‌ها ما را نادیده میگرفتند و از کنارمان بی‌تفاوت رد میشدند. آن‌ها حتی ما را مسخره میکردند زیرا نامزد جایگاه‌های برتر نبودیم.»

شاید خیلی از آیدل‌ها بتوانند از این مسئله راحت بگذرند اما به گزارش وقت صبح جوان بودن اعضا در آن زمان در این مساله تاثیرگذار بود.

در حدی که تیهونگ، یکی از اعضا بیان کرد که این لحظه یکی از ‌اعضای دیگر گروه را به گریه انداخت.

مثل همیشه، علیرغم همه سختی‌هایی که متحمل شدند، اعضا پیشرفت کردند و رد شدن از آن سختی‌ها باعث شد تا به جایگاه امروزی خود برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا