صدای « بلا حدید » در کنسرت نامزد سابقش فضای مجازی را ترکوند

«د ویکند » خواننده سرشناس 33 ساله در کنسرت جدیدش در لیسبون پرتغال در آخر یکی از آهنگاش یک پیام صوتی پخش کرده که این صدا خیلی شبیه صدای « بلا حدید » نامزد سابقش است.

به گزارش سبک ایده آل، بلا بعد از وایرال شدن این ویدیو در tiktok بسیاری از کاربران به پخش این پیام صوتی واکنش نشون دادن… در این پیام گفته میشه « هی این منم، میدونم مدتیه ندیدمت، ولی من فقط به تو فکر می کردم و برای همه چیز متاسفم ».در اینجا میتوانید این کلیپ را ببینید.

خیلی از کاربران بر این باورند که این صدا صدای بلا حدیده یا اگرم صدای بلا نباشه د ویکند عمدا از صدایی شبیه صدای بلا استفاده کرده است.

د ویکند/بلا حدید

بلا سال ۲۰۱۵ با «د ویکند » دوست شد و مدتی کوتاه بعد از جدایی د ویکند و بلا در ژانویه ۲۰۱۷ د ویکند با سلنا گومز در سانتا مونیکا دیده شد، بلا به محض مطلع شدن از موضوع سلنا رو آنفالو کرد ، و ماه بعد سلنا و د ویکند متقابلا بلا رو آنفالو کردند.

د ویکند/بلا حدید

سلنا و « د ویکند » تا نه ماه بعد با هم بودن و در نوامبر ۲۰۱۷ از هم جدا شدن بلا حدید و « د ویکند» مجددا سال بعد در جولای ۲۰۱۸ با هم دیده شدن و در نهایت در آگوست ۲۰۱۹ باز هم از هم جدا شدند.

د ویکند/بلا حدید

اخیرا شایعاتی مبنی بر جدایی بلا و کالمن منتشر شده ولی فعلا منابع رسمی تایید نکردن.و احتمالش ضعیف است.

د ویکند/بلا حدید

تسفی در اوایل سال ۲۰۱۵ با بلا حدید شروع به قرار گذاشتن کرد. این زوج اولین‌بار همدیگر را در کوچلا ملاقات کردند. در دسامبر ۲۰۱۵، حدید در نماهنگ او، در شب حضور پیدا کرد. همچنین آن‌ها در فوریه همان سال به عنوان یک زوج بر روی فرش قرمز پنجاه و هشتمین مراسم جایزه گرمی حضور پیدا کردند.در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۶ گزارش شد این زوج از هم جدا شدند؛ با استناد به این گزارش اگرچه هر دو هنوز عاشق همدیگر بودند اما برنامه‌هایشان با یکدیگر به شدت دارای تضاد و تناقض بود.

د ویکند/بلا حدید

مدل موهای قدیمی تسفی که تا حدی برگرفته از هنرمند آمریکایی ژان میشل باسکیا بود- از قابل تشخیص‌ترین مشخصه های او یاد شده است. او شروع به بلند کردن موهایش از سال ۲۰۱۱ کرد و در رابطه با آن گفت: «حفظ و نگهداری این مدل اصلاً کار سختی نیست. فقط هر چند وقت یک بار نیاز به یک شستشوی سخت دارد. او در سال ۲۰۱۶، قبل از انتشار استاربوی، آنها را کوتاه کرد.

د ویکند/بلا حدید

صدای « بلا حدید » در کنسرت نامزد سابقش جنجالی شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا