ظاهر شیک و ست جاستین بیبر و همسرش خبرساز شد

جاستین بیبر و همسرش پس از جنجال لباس‌های نامرتب و عجیبشان، با ظاهری شیک و سِت دیده شدند!!

به گزارش پارسینه پلاس،  جاستین و هیلی بیبر به تازگی با پوشیدن لباسی سِت و شیک از جنس جین برای شام عاشقانه خود به تیتر اخبار بازگشتند!

جاستین و هیلی بیبر پس از تبدیل شدن ظاهرهای ناهناهنگ و عجیبشان به جوکی اینترنتی با ظاهری شیک دیده شده‌اند!

تیپ همیشه شیک هیلی و ظاهر بیش از حد ساده جاستین باعث ایجاد یک گفتگوی داغ در رسانه‌های اجتماعی در مورد مد و فشن این زوج شده است.

پس از آن که مجله مد و فشن مشهور ووگ از این زوج به عنوان پدیده  «خانم بش از حد شیک و شوهر بیش از حد بیخیال» یاد کرد، این زوج با ظاهرهایی شیک و سِت دیده شده‌اند.

انتقادها از ظاهرهای متفاوت خانم و آقای بیبر!

این زوج پس از لباس‌های شیک و سِت خود برای مسابقه تنیس اوپن آمریکا با لباس‌های چرمی و جین سِت دیگری برای قرار ملاقات شبانه دیده شدند.

جاستین بیبر خواننده مشهور و همسرش برای صرف شام در پارک سوشی در غرب هالیوود بیرون رفتند.

هیلی برای این قرار شام یک کت مشکی پوشید که زیر آن یک تاپ سفید پوشیده بود. او ظاهر ساده خود را با یک جفت کفش کتانی مشکی و یک کیف کوچک کامل کرد.

این خانم مدل سابق ظاهر خود را با گوشواره‌هایی طلایی و یک گردنبند از حرف «B» که اخیراً یکی از زیورآلات اصلی او بوده است، تزئین کرد.

این آویز طلایی احتمالاً به نام خانوادگی او و همسر سوپراستارش دارد.

جاستین برای قرار شام با همسرش، یک کت چرم خاکستری را انتخاب کرده بود. او ظاهر خود را با شلوار جین گشاد و روشن و یک پیراهن راه راه سفید و کفش‌های ورزشی نیوبالنس سفید تکمیل کرد.

این زوج مدت‌ها بخاطر لباس‌های متضدشان مورد انتقاد در رسانه‌های اجتماعی قرار گرفته بودند. با این وجود این موضوع ماه گذشته در زمان تبلیغ آخرین محصول برند زیبایی هیلی، به اوج خود رسید.

در این مراسم خانم مدل سابق با استایل شیک و دخترانه همیشگی خود دیده شد. با پیراهن پر زرق و برق قرمز رنگ و کفش‌های پاشنه دار. جاستین بیبر که همیشه ظاهرهای اسپورت و بسیار راحت را ترجیح می‌دهد. آقای خواننده برای این مراسم مهم یک لباس ورزشی شلخته و نامرتب را انتخاب کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا