عکسی شیرین از دختر و همسر “پریانکا چوپرا” در روز پدر!

پریانکا چوپرا با انتشار عکس‌های خانوادگی شیرین در صفحه اینستاگرامش روز پدر را به همسرش، نیک جوناس تبریک گفته است!

به گزارش سبک ایده‌آل به نقل از دلگرم،  پریانکا چوپرا به بهانه تبریک روز پدر عکس‌هایی شیرین از دختر یک ساله خود به اشتراک گذاشته است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، پریانکا چوپرا به مناسبت روز پدر به تمام پدران فوق العاده اطراف زندگی خود تبریک گفته است. خانم بازیگر هندی روز پدر را به همسرش، پدر همسرش و پدر فقید خود تبریک گفته است.

او با به اشتراک گذاشتن عکس‌های از این سه مرد، نوشت: «پدر بزرگترین قهرمان شماست. وقتی برنده می‌شوید او از همه خوشحال‌تر است. در اتاق پر سر و صداترین خواهد بود. اشک‌هایتان قلب او را خواهد شکست. شادی او شادی توست. او پدر توست.»

پریانکا چوپرا با اشاره به دختر ۱۷ ماهه خود، مالتی ماری، خطاب به همسرش ادامه داد: «دوسنت دارم. از اینکه در کنار ما هستی متشکرم. من و مالتی ماری از داشتن تو خیلی خوشحالیم.» این خانم بازیگر ضمن تبریک روز پدر به پدرشوهرش برای پدر فقید خود ابراز دلتنگی کرد.

عکس شیرین نیک جوناس و دخترش مالتی ماری

آهنگ جدید گروه برادران جوناس برای دخترانشان!

نیک جوناس و برادرانش جو ۳۳ ساله و کوین ۳۵ ساله اعضای یک گروه موسیقی هستند. این سه برادر در در آلبوم جدید خود آهنگی به نام «پرنده کوچولو» دارند.

این آهنگ خطاب به دخترانشان نوشته شده است. این سه برادر در مصاحبه اخیر خود از این آهنگ را یکی از ارزشمندترین کارهای هنری خود نام بردند.

نیک درباره این آهنگ توضیح داد: «این شخصی‌ترین آهنگ ماست. این آهنگ در مورد پدر شدن است. من و برادرهایم هر سه دختر داریم.

بنابراین ما در این آهنگ درباره مهمترین چیز در کل دنیای خودمان صحبت می‌کنیم. پدر و مادر بودن. این آهنگ برای ما یک پروژه جدید و متفاوت است.

بنابراین بسیار هیجان زده هستیم. این آهنگ درباره خانواده ما است. با این حال فکر می‌کنیم طرفداران نیز بتوانند به خوبی با آن ارتباط برقرار کنند. مشتاقانه منتظریم تا این آهنگ منتشر شود و نظر طرفداران را بشنویم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا