عکس بهاره رهنما در کلاس آموزش هیپنوتیزم جنجالی شد

بهاره رهنما با انتشار عکسی تولد معلم هیپنوتیزم را تبریک گفت. به نظر می رسد این بازیگر در حال یادگیری هیپنوتیزم است! بهاره رهنما (متولد 10 آذر 1352) بازیگر اهل ایران است. رهنما در اراک به دنیا آمد. او دختر پروین قائم مقامی بازیگر سینما است.

به گزارش پارسینه پلاس، همسر سابقش پیمان قاسم خانی نویسنده سینما است. این زوج دارای یک دختر به نام پریا قاسم خانی هستند که تجربه حضور در تئاتر پنگهره و فیلم زنگ زنگ و سریال مرد ۱۰۰ چهره را دارد. پس از جدایی از قاسمخانی در شهریور در سال ۱۳۹۶ با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد و طلاق گرفت.

صحبت های او در یکی از برنامه های «شام ایرانی» که گفته بود «دختران امروز مانند نیکول کیدمن هستند و طرز فکرشان بهتر است» واکنش های بسیاری را برانگیخت. رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد خواستار برخورد با وی شد. همچنین دیدار او با فلور نظری در این برنامه با واکنش بینندگان مواجه شد.

وضعیت مالی بهاره رهنما

بهاره رهنما در ویدئویی اینستاگرامی درباره وضعیت مالی خود گفت: طبیعتاً وقتی این همه سال کار کرده ام، طبیعی است که در این سن و سال آرامش مالی داشته باشم. هرکس پس از ۳۰ سال کار نتواند آسایش و رفاه را برای خود و خانواده اش فراهم کند، فرد درمانده ای است. صحبت های رهنما واکنش ها و انتقادات زیادی را به همراه داشت و در نهایت حجم انتقادات باعث شد رهنما حرف های مخاطبان ویدیو را بفهمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا