عکس شکار شده از محمدرضا گلزار و همسرش / استایل شیک زمستانی آیسان + عکس

محمدرضا گلزار در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ ازدواج خود را با آیسان آقاخانی (فعال در حوزه مدلینگ) علنی کرد. از صبح عکسی از محمدرضا گلزار و همسرش در خیابان منتشر شده است. استایل شیک زمستونی همسر آقای بازیگر حسابی سروصدا کرده است.

عکس شکار شده از محمدرضا گلزار و همسرش

عکس شکار شده از محمدرضا گلزار و همسرش / استایل شیک زمستانی آیسان + عکس

سن محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر و خواننده ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران ایرانی بود. وی یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است.

فیلم های محمدرضا گلزار

گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (۱۳۹۴)، آینه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸) حضور داشته‌است. او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژهٔ تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌است.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر سینما، نوازنده، خواننده، مجری و مدل ایرانی است. سن محمدرضا گلزار ۴۵ سال است. محمدرضا گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.

خوانندگی محمدرضا گلزار

موسیقی همواره جز لاینفکی از زندگی پر تب‌وتاب محمدرضا گلزار بوده اسـت. او بعد از چندین سال جدایی از سازوآواز، درسال ۱۳۹۲ باز هم این هنر را از سر گرفت. این بار بـه‌عنوان خواننده و تهیه‌کننده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا