عکس های زیرخاکی از بازیکن جنجالی سابق پرسپولیس

عکاس کهنه کار مطبوعات، تصاویری قدیمی از بازیکن اسبق پرسپولیس منتشر کرده است

به گزارش سبک ایده آل به نقل از پارسینه، ناصر محمدخانی زاده ی ۱۶ شهریور ۱۳۳۶ در شهر ری است. وی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران است. او در سال های ابتدایی دهه ی ۶۰ در ۱۵۲ بازی موفق به زدن ۵۹ گل برای تیم پرسپولیس شد. او در خاطر بسیاری از هوادارن پرسپولیس، یادگار های خوبی از خود برجا گذاشته است. پیشتر این بازیکن اسبق پرسپولیس شماره ۸ را می پوشید.

همسر دایم ناصر محمدخانی لاله سحرخیزان بود و خدیجه جاهد معروف به شهلا جاهد همسر موقت ناصر محمد خانی بود که در سال ۱۳۸۱ به جرم قتل همسر دائم محمدخانی متهم و بازداشت شد.

از دیدن عکس های زیرخاکی این بازیکن جنجالی پرسپولیس شوکه می شوید+ تصاویر

ناصر محمدخانی و لاله سحرخیزان

بازیکن اسبق پرسپولیس و همسرش

ماجرای قتل لاله سحرخیزان همسر دایمی ناصر محمدخانی

عصر روز ۱۷ مهر ماه (سال ۱۳۸۱)، گزارشی از وقوع یک قتل در تهران به پلیس گزارش شد در طی این گزارش تماسی وقوع یک فقره قتل در خیابان گل نبی واقع در میدان کتابی را به اطلاع کارآگاهان پلیس رساند.

این ماجرا هیاهوی زیادی را به پا کرد زیرا صحبت از قتل لاله سحر خیزان ، همسر بازیکن تیم پرسپولیس ، ناصر محمدخانی در میان بود.

زمانی که کارآگاهان وارد محل حادثه شدند با جسد آغشته به خون مقتوله مواجه شدند که با ضربه های چاقو به قتل رسیده بود در اولین بررسی‌های کارآگاهان ویژه قتل، پای یک زن به میان آمد.

و در طی تحقیقات شهلا جاهد همسر موقت ناصر محمد خانی بازداشت شد و چون ادعاهای او پلیس را قانع نکرد به دستور بازپرس ویژه در آبان ۸۱ به زندان رفت و به مدت ۱۱ ماه مورد بازجویی قرار گرفت او از همان ابتدا مدعی بود که قتل کار او نبوده و او هیچ کس را نکشته و تنها جرمش این است که عاشق ناصر محمدخانی است.

شهلا جاهد و ناصر محمدخانی

شهلا جاهد بعد از پیچ و خم های بسیار و ۸ سال وقفه در اجرای حکم در آخر در ۱۰ آذر سال ۸۹ پای چوبه ی دار رفت.

سپیده فکوری و ناصر محمد خانی

این بازیکن اسبق پرسپولیس ۴ بار ازدواج کرده است و آخرین همسر این پیشکسوت فوتبالی سپیده فکوری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا