فال عشق روزانه دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲

رابطه شما پتانسیل بالایی دارد اما نیاز نیست بیش از حد تلاش کنید!

به گزارش پارسینه پلاس، بر سوال خود در مورد عشق یا سازگاری تمرکز کنید. بر هر آنچه که به دنبال پاسخ آن هستید تمرکز کنید و این فال جوابتان را خواهد داد.

فال تاروت روزانه عشق با سه کارت متفاوت شرایط زندگی عاشقانه شما را می‌سنجد.

کارت اول: آیا روح‌ ما از قبل یکدیگر را می‌شناسند؟

روابط و شراکت‌های شما با ظاهر شدن کارت دو جام برعکس نامتعادل خواهند شد. حتی اگر روح‌های شما از قبل همدیگر را می‌شناسند، هنوز شخصیت‌های متفاوت و برنامه‌های متفاوتی دارید!

این اتفاق می‌تواند حتی بین بهترین زوج‌های نیز مشکلاتی ایجاد کند. اگر به بن بست خورده‌اید، ببینید مشکل از کجاست.

ببینید که آیا شریک زندگی شما نیز برای این عمق پیوند روحی آماده است یا خیر. این به این معنا نیست که این رابطه ناامیدکننده است. تنها نشانگر این است که اگر رابطه‌ای بخواهید آن را به چیزی که برای هر دوی شما آرام و رضایت بخش است برگردانید، کار زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

کارت دوم: آیا باید وقت خود را در این رابطه سرمایه گذاری کنم؟

هنگامی که کارت دو چوبدستی ظاهر می‌شود، همه چیز شروع به متعادل شدن خواهد کرد. این کارت قول نمی‌دهد که شما نیمه گمشده خود را ملاقات کرده‌اید و همه چیز خوب خواهد بود اما اشاره می‌کند که این شخص ارزش وقت گذاشتن را دارد.

حتی اگر با شناختن آن‌ها نظر خودتان را در موردشان تغییر دهید، این فرد برای شما خوب است.

قبل از اینکه بتوانید یک رابطه موفق با شخص دیگری داشته باشید باید رابطه خوبی با خودتان داشته باشید. ممکن است در ابتدا پتانسیل این رابطه را تشخیص ندهید، پس به آن زمان بدهید.

کارت سوم: آینده این رابطه چگونه به نظر می‌رسد؟

کارت پادشاه چوبدستی برعکس به شما می‌گوید که به نظر شما این رابطه پتانسیل بالایی دارد.

آرام باش وگرنه می‌توانی خود را از آینده این شخص دور کنی. اگر در حال حاضر در این رابطه احساس رضایت و امنیت می‌کنید، بگذارید همین کافی باشد.

شما نباید طرف مقابل را متقاعد کنید که با هم ماندن ایده خوبی است، بنابراین بیش از حد تلاش نکنید.

حتی اگر طرف مقابل برای تعهد آماده نباشد، لازم نیست آن را به عنوان یک شکست تلقی کنید. صبور باشید و اجازه دهید او با سرعت خودشان همه چیز را بفهمند و از این ایده استقبال کنید که نتیجه ممکن است پاسخی نباشد که شما انتظارش را داشتید.

 

منبع: وقت صبح

۲ دیدگاه

  1. سلام امیر تتلو دیگه به آخرش رسید کم جونو بدبخت نکرد کم به ناموس مردم با پول وهرزگی بی ناموسی نکرد با اون قیافه احمقانش حکم اعدام ندن واقعا جای تاسف داره این همه جوون غیور وباشرف رفتن زیر خاک این موجود عجیب الخلقه نره دیگه آخرشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا