فال عشق چهارشنبه ۱۹ مهر

طالع بینی عشق تمام ماه‌ها برای 18 مهر 1402؛ شما در این روز چگونه عاشق خواهید شد؟

به گزارش پارسینه پلاس، این طالع بینی یک راهنمایی دوستانه به متولدین ماه‌های مختلف است، به خصوص آن‌هایی که به دنبال عشق هستند.

فروردین

گروه ترجمه وقت صبح: فال عشق امروز از شما می‌خواهد تا از تلاش عجولانه برای پیدا کردن عشق دست بکشید. پیش از آغاز یک رابطه عاشقانه به خود زمان بدهید تا شناخت بهتری از خود پیدا کنید. انرژی خود را برای اهداف شخصی خود نگه دارید.

اردیبهشت

تعادل را به روابط اجتماعی خود بازگردانید. آشنایی با آدم‌های جدید همیشه هیجان انگیز است! با این وجو اجازه ندهید این حس هیجان شما را از خانواده و دوستانتان دور کند. تعادلی منطقی میان رابطه‌های جدید و قدیمی خود پیدا کنید.

خرداد

با محبوب خود یک گفت و گو جدی داشته باشید. اجازه ندهید حدس و گمان سمت و سوی این رابطه را تغییر دهد. صداقت باعث می‌شود تا رابطه شما از ابتدا ثبات بیشتری داشته باشد.

تیر

امروز برای شما بهترین فرصت برای پیدا کردن یک رابطه احساسی جدید است. شما کسی را در زندگی خود دارید که مدتی است به آشنایی با شما اصرار می‌ورزد. امروز بهترین زمان برای یک قرار آشنایی است. از آشنایی با افراد جدید هراس نداشته باشید.

مرداد

از دوستان و نزدیکانی که به شما انرژی مثبت می‌دهند غافل نشوید. خوش‌بینی و خوشحالی اطرافیانتان بر روی شما تاثیر زیادی خواهد داشت. این افراد در زمان مشکلات پشت شما را خالی نخواهند کرد.

شهریور

فال عشق امروز به شما نسبت به قضاوت کردن اطرافیان هشدار می‌دهد. شما به دنبال یک رابطه جدی هستید. بجای قضاوت دیگران از روی ظاهرشان به آن‌ها فرصت آشنایی بدهید. احساسات و عواطف واقعی آن‌ها را معیار قضاوت خود قرار دهید.

مهر

عشق ناگهانی و زمانی که انتظارش را ندارید به سراغتان خواهد آمد. این سوپرایز هیجان‌انگیز خوشحالی زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. به آدم‌ها و فرصت‌های جدید نه نگویید.

آبان

امروز از قرار آشنایی تازه دوری کنید. رابطه‌ای که تازه آغاز کرده‌اید و از آن مطمئن نیستید را پیچیده نکنید. هنوز زمان آشنایی این فرد جدید با دوستان شما نرسیده است. تمرکز خود را بر روی چیزهایی که واقعا باعث خوشحالی و پیشرفت شما می‌شوند بگذارید.

آذر

فال عشق امروز به شما نسبت به احساساتتان هشدار می‌دهد. حسادت یک احساس بسیار مخرب است. حسودی تاثیر بسیار بدی بر روی سلامت روانی شما خواهد داشت. بر مسیر زندگی خود تمرکز کنید و از مقایسه خود و با دیگران دست بکشید. بجای حسادت، موفقیت‌های اطرافیانتان را تحسین کنید.

دی

شما امروز شانس آشنایی با فردی جدید را دارید. تغییر محیط اطرافتان و فرار نکردن از تجربیات جدید فرصت‌های احساسی خوبی برای شما به همراه خواهد داشت. از فرصت‌های جدید استقبال کنید.

بهمن

فال عشق به شما پیشنهاد می‌کند تا توجه ویژه‌ای به جزئیات داشته باشید. بعضی افراد اعتقاد خاصی به انرژی مخفی در اسم افراد دارند. بهتر است شما نیز امروز حسابی به چنین جزئیات پنهانی اهمیت دهید.

اسفند

شاید احساس می‌کنید که هیچوقت عشق مناسب خود را پیدا نخواهید کرد. اشکالی ندارد. از این زمان برای تمرکز بر روی احساسات و نیازهای شخصی خود استفاده کنید. اگر احساس آمادگی نمی‌کنید به اجبار به دنبال عشق نباشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا