فال ماهانه اردیبهشت ۱۴۰۲

در این بخش طالع بینی ماهانه هر فرد را، با توجه به ماه تولد، آورده ایم. اگر شما هم دوست دارید که از فال و طالع بینی اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ خود آگاه شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 فال و طالع بینی ماهانه متولدین فروردین

هر قدر از خوشبختی نصیب برده اید، همان قدر دیگران را نیز در این خوشبختی شریک کنید. برای اطرافیانتان دوست خوبی هستید و این روزها به موقع به داد یکی از دوستانتان خواهید رسید. در مورد پیشنهادی خیلی دقیق شده‌اید و تا مو را از ماست بیرون نکشید راحت نمی‌شوید. روزهای مهمی پیش رو دارید. اردیبهشت ماه آماده رویارویی با مسائلی تازه باشید. راز دلتان را در گاوصندوق قلب خودتان حفظ کنید. مبلغی به دستتان می رسد و اوضاعتان بهتر می شود. این روزها از حرفی که به شخصی زده اید خشنود هستید. در مورد موضوعی کاری کمی سرسخت تر برخورد کنید. این روزها تنهایی تان را بیشتر دوست دارید و با کسی نمی جوشید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۹ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۱۱ اردیبهشت

 فال ماهانه متولدین اردیبهشت

در مورد مسئله ای فکر می کنید بازنده ماجرا شما هستید درحالی که اشتباه می کنید، این روزها شما سختی می کشید اما نهایتا برنده شما هستید. انجام کاری را فراموش می کنید که کمی به دردسرتان می اندازد، به نظم و انضباط‌تان بیشتر اهمیت بدهید این دفعه اول نیست که تاوان بی نظمی را می دهید. بلایی از بیخ گوشتان می گذرد، صدقه بدهید. با شخصی در اطرافتان که نظرش با نظر شما یکی نیست این همه نجنگید، بی فایده است او تا تجربه نکند شما را درک نمی کند، با این روش فقط از هم دلخور می شوید. در این ماه یک پیشنهاد ساده، راه زندگی تان را عوض خواهد کرد و جان تازه ای به شما می بخشد.

بهترین روز ماه برای شما: ۵ اردیبهشت
بدترین روز ماه برای شما: ۱۶ اردیبهشت

 فال ماهانه متولدین خرداد

با غمی که دلتان را می سوزاند کنار بیایید و دائم مرورش نکنید. در مورد مسئله ای کاری شما تا به حال بسیار مراقب بوده اید تا همان کاری را انجام دهید که از شما انتظار می رود اما اکنون زمان آن فرا رسیده تا نظر واقعی خودتان را بیان کنید و زیر بار حرف زور نروید، کوتاه آمدن اندازه دارد. سعی کنید به جای غم دیگران را خوردن با رفتار صحیح کمک شان کنید تا این غم را از دل بیرون کنند. در این ماه سعی کنید شاد باشید و خوشحالی تان را با دیگران تقسیم کنید. صبر و تحملتان را بالا ببرید تا از دست دیگران به سرعت ناراحت و دلگیر نشوید. از دوستی ریاکار در رنج و عذابید، بحث نکنید، از او فاصله بگیرید.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۸ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۱۹ اردیبهشت

 فال و طالع بینی ماهانه متولدین تیر

شخصی با خودش برایتان خبرهای خوبی می آورد. یأس و ناامیدی را از خود دور کنید. از گفتن حرفی یا انجام کاری می ترسید، بر خودتان مسلط باشید و این کار را انجام دهید. در خوردن و نوشیدن میانه رو باشید تا به خودتان آسیب نزنید. با ایراد گرفتن های مدام، شخصی در اطرافتان را کلافه و مجبور به دروغگویی می کنید. گذر از یک مرحله به روحتان فشار زیادی وارد می کند، اما شما باید این درس را یاد بگیرید و امروز بهتر از فرداست. حواستان باشد که کجا بی دلیل دارید لجبازی می کنید. با منطق بر احساستان مسلط شوید و حرفهایی که به شما زده می شود، درست بررسی کنید. پیشنهاد جدیدی اردیبهشت ماه دریافت می کنید که برای شما خوب است.

بهترین روز ماه برای شما: ۳۱ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۱۰ اردیبهشت

 فال ماهانه متولدین مرداد

قول داده اید که سر وقت کاری را تحویل دهید، حواستان باشد، زیر این قول نزنید. برای مشاوره به سراغ گروهی رفته اید که سر رشته ای در این امر ندارند و بدون اطلاع و غلط شما را راهنمایی می کنند. از آنها دوری کنید و سعی کنید شخصی دنیا دیده و قابل اطمینان را طرف مشورت قرار دهید. هنوز فرصت جبران دارید. در مورد مسئله ای عاطفی از خواسته تان کوتاه نیایید، وگرنه مجبور می شوید پشت سر هم از خواسته هایتان بگذرید. در محیط کار برای گفتن حرفی بهتر است خودتان را جای شنونده بگذارید و او را درک کنید تا روش درستی برای ادای حرفتان پیدا کنید. یک اتفاق کوچک در این ماه باعث می شود از کارها و برنامه هایتان عقب بیفتید.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۲ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۹ اردیبهشت

 فال و طالع بینی ماهانه متولدین شهریور

یک گفتمان طولانی شما را خسته کرده، اما گره از مشکلتان باز می کند. این روزها به هر کاری دست بزنید، مورد انتقاد قرار خواهد گرفت، اما اجازه ندهید این مسائل ناامیدتان کند. از عزیزی توقعی دارید که منطقی نیست، بهتر است توقع خود را تعدیل کنید، وگرنه ایجاد دلخوری می کنید. ایده خوبی در ذهن دارید که فعلا شرایط اجرای آن مهیا نیست، بهتر است این ایده را یادداشت کنید تا در زمان مناسب عملی اش کنید. شخصی شادی اش را به شادی شما گره زده، حواستان به دلش باشد. در این ماه پیشنهادی را رد می کنید که به نفعتان است. به کسی که خبر خوبی برایتان می آورد، مژدگانی می دهید.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۷ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۱۴ اردیبهشت

 طالع بینی ماهانه متولدین مهر

این روزها فشار روی شانه هایتان زیاد است، شخصی به شما کمکی خواهد کرد و این فشار کم خواهد شد. در مورد نیتتان شما فکر می کنید همه راه ها را رفته اید، اما از خودتان بپرسید آیا واقعاً اینطور است؟ شنیدن یک حرف ساده از شخصی که برایتان مهم است لبخند روی لبتان می آورد. یک کار یا هنر تازه را شروع می کنید. بعد از پشت سر گذاشتن سختی ها حالا موقع رسیدن به خواسته تان است. راه پیشرفت برای شما باز می شود. بعد از یک تماس تلفنی دست دست و غفلت نکنید. برای رفع مشکلات و غم و ناراحتی شخصی بسیار تلاش می کنید، به هر ترتیب او را تنها نگذارید. در مورد نیتتان فعلا کمی صبر کنید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۳ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۲۶ اردیبهشت

فال ماهانه متولدین آبان

در مورد مسئله به وجود آمده در محیط کارتان شاید این ماه استرس ها کاملا از بین نرود اما مطمئنا به جواب نزدیکتر می شوید. سعی نکنید به زور از چیزی که به شما مربوط نیست سر در بیاورید. تکیه کردن به یک دوست قدیمی شاید دقیقا همان چیزی باشد که مشاورتان برایتان تجویز می کند. این روزها همه چیز برای شما متفاوت است، این امر نباید شما را بترساند یا نگران کند، روزی تان از جایی که توقع ندارید به دستتان می رسد. در مورد مسئله ای که ذهنتان را مشغول کرده حواستان باشد بحث ها را با هم قاطی نکنید و خودتان را بیهوده در گرداب افکار نیندازید، یک مسئله کمتر بهتر.

بهترین روز ماه برای شما: ۲۱ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۳ اردیبهشت

طالع بینی ماهانه متولدین آذر

برای شخصی در اطرافتان بیش از حد نگرانید، او خودش حواسش از شما جمع تر است، شما کلاه خودتان را بچسبید. از انجام یک معامله احساس رضایت می کنید. مجبور می شوید یک سفر را به تعویق بیندازید. یک نو رسیده با خودش نور و برکت به زندگی تان می آورد. چیزی که دنبالش می گردید پیدا خواهید کرد. در مورد مسئله ای فکر می کنید حقتان ضایع شده، گرهی که با دست باز می شود با دندان باز نکنید، با یک اعتراض ساده به حقتان خواهید رسید، مشکل را بیخودی بزرگتر و بغرنج تر نکنید. در مورد مسئله ای خانوادگی اجازه ندهید از سادگی تان سوء استفاده کنند.

بهترین روز ماه برای شما: ۷ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۱۸ اردیبهشت

 فال ماهانه متولدین دی

در مورد نیتتان چاره کار حسادت ورزیدن، غصه خوردن و یا نشستن نیست، باید بلند شوید و همت کنید تا در کارتان پیروز شوید و به آنچه که می خواهید برسید، با غم و غصه هیچ کاری درست نمی شود. دست روی دست گذاشتن جز اتلاف و هدر دادن عمرتان چیزی برایتان به ارمغان نمی آورد. از یک موقعیت ظاهرا از دست رفته بهره برداری کنید تا بتوانید از مشکل تازه بوجود آمده عبور کنید. با گفتن حرفی روند کارها برایتان آسانتر خواهد شد. تغییراتی در وضعیت ظاهری محل کار یا زندگی شما بوجود می آید که این تنوع موجب افزایش انگیزه و بالا بردن روحیه تان می شود.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۲ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۲۹ اردیبهشت

 طالع بینی ماهانه متولدین بهمن

نگرانی های بی موردی ذهن شما را مشغول کرده، با دیدی مثبت به آینده بنگرید و تا برفی نیامده پارو برندارید. انجام کاری ظاهرا مشکل به شما سپرده می شود، شما به خوبی از پس این کار بر می آیید. در مورد نیتتان با دیگران همانطوری رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند. از شخصی که برایتان بسیار عزیز است دلخورید، آشتی کنید روابطتان بیش از این حرف ها ارزش دارد. اردیبهشت ماه به یک پیشنهاد کاری یا سرمایه گذاری بهتر است فعلا نه بگویید و کمی بیشتر تحقیق کنید. شما عاشق هستید و دلتان پاک است، صبر و تحمل داشته باشید اوضاع روبه راه و بر وفق مرادتان خواهد شد.

بهترین روز ماه برای شما: ۳۰ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۱۷ اردیبهشت

 فال و طالع بینی ماهانه متولدین اسفند

خوش بینی های اخیرتان ممکن است آنقدر که آرزویش را می کنید ختم به خیر نشود. بهتر است در کار یا روشی که در پیش گرفته اید تجدید نظر کنید و با تامل و تعمق بیشتری به آن بپردازید تا بتوانید به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. در روابط عاطفی کاسه داغ تر از آش نشوید و کاری نکنید که توقع جبران داشته باشید. توقعتان را از خودتان کم کنید و به جای کلافگی و ناراحتی به خودتان حق اشتباه کردن بدهید. در مورد کاری که می خواهید شروع کنید بهتر است اول از خودتان بپرسید آیا آمادگی عواقبش را دارید یا نه. شخصی به شما اطمینان کرده و با شما درد و دلی کرده، حواستان را جمع کنید و راز دار باشید.

بهترین روز ماه برای شما: ۱۶ اردیبهشت

بدترین روز ماه برای شما: ۶ اردیبهشت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا