فروش بلیت کنسرت خوانندگان لس آنجلسی ممنوع شد!

اداره کل میراث فرهنگی اعلام کرد خرید فروش بلیت کنسرت خوانندگان لس آنجلسی ممنوع است.

به گزارش پارسینه پلاس،  اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران به شرکت‌های گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی که کنسرت‌های خوانندگان را در این مدت برگزار کردند. لس آنجلس و هشدار داد که خدمات مرتبط را بفروشند.

در نامه ای که اخیراً توسط پرهام جانفشان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران به دفاتر خدمات مسافرتی و آژانس های گردشگری استان تهران ارسال شده، آمده است: گزارش ها و بررسی های دریافتی نشان می دهد که برخی از دفاتر و شرکت ها گردشگری مسافرتی و مسافرتی خدمات، قوانین، مقررات مربوط به خود و ممکن است، در محدوده وظایف خود، تبلیغ و فروش بلیط کنسرت خوانندگان معروف، از جمله در لس آنجلس.

ضمن تاکید بر رعایت موازین شرعی، اقدامات مذکور تخلف تلقی شده و در صورت احراز سوابق خلاف واقع جهت اتخاذ تصمیم به کمیسیون فنی ارجاع خواهد شد.

حرمت الله رفیعی رئیس هیأت مدیره دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی با بیان اینکه علیرغم این اخطار تاکنون هیچ اطلاعیه ای مبنی بر بلیت فروشی و یا تبلیغ این کنسرت ها به دفاتر خدمات مسافرتی ارسال نشده است، گفت: زمینه فعالیت این دفاتر و حدود قانون مشخص است، فراتر رفتن از آن تخلف محسوب می شود و دفاتر خدمات مسافرتی نیز به این موضوع واقف هستند.

رفیعی همچنین گفت: کسانی که این گونه تبلیغات و تورها را انجام می دهند مراکزی هستند بدون هویت و بدون مجوز آژانس گردشگری، در این میان تقاضا داریم این مراکز بدون مجوز و هویت به روی گردشگری بسته شوند.

در سال های گذشته که این کنسرت ها در کشورهای همسایه برگزار می شد، این بخشنامه منتشر و به دفاتر گردشگری هشدار داده شد که فروش تبلیغات و خدمات مرتبط با این موضوع ممنوع است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا