فروش ناپلئون در شب افتتاحیه رکورد زد

فیلم ناپلئون جدیدترین فیلم ریدلی اسکات (ناپلئون) در شب افتتاحیه 3 میلیون دلار فروخت و فیلم Wish که 2.3 میلیون دلار فروش رتبه اول را داشت، شکست داد.

به گزارش پارسینه پلاس،   در ژانویه ۲۰۲۰، فیلم جنگی ۱۹۱۷ به کارگردانی سام مندز در شب اول مشابه فروش ۳.۲ میلیون دلاری داشت. علاوه بر این، «قاتلان ماه گل» مارتین اسکورسیزی با فروش ۲.۶ میلیون دلاری در شب افتتاحیه، موفقیت بزرگی در آمریکای شمالی داشت.

در حالی که ۱۹۱۷ در سه روز اول ۳۷ میلیون دلار درآمد داشت، فیلم مارتین اسکورسیزی در هفته اول ۲۳ میلیون دلار فروش داشت. این آمار نشان می دهد که فیلم جدید ریدلی اسکات ممکن است فروش بیشتری نسبت به فیلم «قاتلین ماه گل» داشته باشد.


فیلم ناپلئون محصول اصلی تلویزیون «اپل» که توسط «سونی پیکچرز» توزیع می شود، شب گذشته در ۳۵۰۰ سالن سینما اکران شد و به موفقیت چشمگیری دست یافت. فیلم ناپلئون که توسط ریدلی اسکات در سال ۲۰۲۳ اکران شد، در سال ۲۰۲۳ به عنوان یک فیلم کلی قوی برای طرفداران سینمای تاریخی و حماسی به پایان خواهد رسید. «واکین فینیکس» به عنوان نقش «ناپلئون» در این فیلم انتخاب شد و داستان فیلم روایتگر زندگی این شخصیت تاریخی است.

 

منبع:\ ریمینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا