قدرت‌نمایی مهران مدیری این‌بار با «اسکار»

مهران مدیری از دوشنبه هفته آینده با رئالیتی‌شوی «اسکار»، شیوه جدیدی از اجرا را در پلتفرم فیلیمو تجربه می‌کند. او پس از اجرای برنامه و مسابقه «دورهمی» در تلویزیون، این‌بار با مسابقه چالشی متفاوتی با حضور بازیگران و چهره‌های مطرح به میدان آمده و هر هفته این مسابقه را به همراه نیما شعبان‌نژاد پیش می‌برد.

به گزارش پارسینه پلاس، پس از قطع همکاری مهران مدیری با تلویزیون و پایان برنامه و مسابقه «دورهمی»، این اولین بار است که مدیری قرار است با یک برنامه و در جایگاه مجری مقابل مخاطبانش قرار بگیرد.آنطور که در خبرها آمده، «اسکار» رئالیتی‌شویی چالشی است و هربار چند بازیگر و چهره مطرح مهمان مدیری می‌شوند.

ماجرا از این قرار است که هر شرکت‌کننده تلاش می‌کند چالش خود را به خلاقانه‌ترین روش ممکن اجرا کند و امتیاز بیشتری بگیرد. این امتیازها نهایتا شرکت‌کننده را به جایزه اسکار می‌رساند. درواقع رقابت این مسابقه بر سر تندیس اسکار خواهد بود. مهمانی که کمترین امتیاز را دریافت کند، یک مسئولیت اجتماعی برعهده خواهد گرفت.مدیری مجری اصلی برنامه است و نیما شعبان‌نژاد که سال‌ها او را با تیپ‌های جذاب جوبان، بایرام، کجوک، مزاحم تلفنی و … در برنامه «خندوانه» دیده بودیم، اینبار کنار مدیری «اسکار» را اجرا می‌کند.

نیما‌ شعبان‌نژاد در رئالیتی‌شو «اسکار» درکنار مدیری بخش‌هایی از برنامه را اجرا می‌کند | عکس : مریم رضوی

مدیری پس از سال‌ها فعالیت به عنوان کارگردان و بازیگر، نوروز ۱۳۹۵ با اجرای برنامه «دورهمی» وارد حوزه جدیدی شد. «دورهمی» اثری اقتباسی بود اما مدیری سعی کرد با شیوه و حال‌هوای خاص خودش در اجرای برنامه و انجام مصاحبه‌های متفاوت، آن برنامه را به سبک و سیاق خودش پیش ببرد و امضای خودش را روی آن بگذارد. «دورهمی» اثر موفقی بود که البته از یک جایی به بعد افت کرد و مدیران شبکه نسیم هم تصمیم گرفتند از آن برند برای یک مسابقه استفاده  کنند؛ مسابقه‌ای که مدت زمان زیادی طول نکشید و خیلی زود به پایان رسید. وقایع ناگوار شهریور ۱۴۰۱ و موضع‌گیری مهران مدیری باعث شد مدیران تلویزیون این برنامه را به طور کامل از کنداکتور شبکه نسیم خارج کنند. این مسئله عزم مدیری را برای برنامه‌سازی در شبکه نمایش خانگی بیشتر جزم کرد و نهایتا به فکر ساخت اسکار افتاد.اسکار برای دریافت مجوز نمایش از ساترا با مشکلاتی روبه‌رو شد و پای تعهدات مالی مدیری به تلویزیون برای دورهمی به میان آمد اما بالاخره رفع شد و مجوز گرفت.

مدیری اولین‌بار سال ۱۳۸۹ با «قهوه تلخ» حضور در شبکه نمایش خانگی را تجربه کرد؛ سریالی که برای تلویزیون تولید شده بود اما به دلایلی سر از شبکه خانگی درآورد و با استقبال بسیار زیادی روبه‌رو شد. او پس از «قهوه تلخ» سریال ناموفق «ویلای من» را برای شبکه خانگی ساخت و پس از آن مجموعه آیتمی «شوخی کردم» را تولید کرد؛ اثری متفاوت که شباهت زیادی با حال‌وهوای «ساعت خوش» داشت و توجه‌های زیادی را به خودش جلب کرد. بعد از «شوخی کردم»، با «درحاشیه» به تلویزیون برگشت؛ سریالی که در فصل اول موفق ظاهر شد اما در ادامه با حذف خود مدیری به عنوان بازیگر، موفقیتی به دست نیاورد. «دورهمی» مجددا مدیری را احیا کرد و باعث شد تا مدت‌ها در مرکز توجه قرار بگیرد. بعد از آن مجددا به شبکه نمایش خانگی برگشت و سریال متفاوت و جذاب دیگری به اسم «هیولا» ساخت؛ سریالی براساس فیلمنامه پیمان قاسم‌خانی که بار دیگر او را به اوج رساند. اثری که در فصل دومش «دراکولا» به اندازه قبل موفق نبود.

حالا مدیری با کوله‌باری از تجربه فعالیت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی و همچنین تجربه اجرای یک برنامه و مسابقه، در ابتدای مسیر جدیدی قرار گرفته؛ مسیری که با توجه به شناختی از او داریم می‌توانیم مطمئن باشیم آن را قدرتمند پیش خواهد برد.

قسمت اول رئالیتی‌شوی «اسکار»، دوشنبه ۱۸ دی در پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا