قیمت کامپوزیت دندان در دکترتو کلینیک در سال ۱۴۰۳

آیا در پی دانستن قیمت کامپوزیت دندان هستید؟ همیشه قیمت هر درمان از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چون هرکدام از مراجعه‌کنندگان شرایط اقتصادی متفاوتی دارند. به همین دلیل، ما در این مقاله هرآنچه که باید درمورد قیمت کامپوزیت و عوامل موثر بر هزینه آن بدانید، صحبت کرده‌ایم.

کامپوزیت، یک درمان محبوب و یک رقیب سرسخت در مقابل لمینت است. در ساده‌ترین حالت، از کامپوزیت برای پرکردن دندان‌های پوسیده استفاده می‌شود اما اگر بخواهیم کاربرد کلی و تخصصی‌تر آن را در نظر بگیریم، کامپوزیت جهت رفع عیوب ظاهری دندان‌ها به‌کار می‌رود. به عبارت دیگر، این روش درمانی هم کاربرد ترمیمی دارد و هم زیبایی.

بهترین ارائه دهندگان کامپوزیت دندان در ایران

یافتن یک کلینیک خوب برای کامپوزیت دندان، اولین و مهم‌ترین مرحله در بهبود ظاهر و سلامت دندان‌هاست. یک سرویس‌دهنده خوب، با تجربه و مهارت‌های لازم برای ارائه خدماتی باکیفیت و مطابق با استانداردهای بالا تلاش می‌کند.

او به نیازها و اهداف شما به‌دقت گوش می‌سپارد تا بتواند یک برنامه درمانی مناسب را ارائه دهد. او با بهره‌گیری از تکنیک‌های پیشرفته و مواد اولیه باکیفیت، به شما اعتمادبه‌نفس بیشتری در مورد لبخندتان می‌دهد و کمک می‌کند تا زیبایی را مجددا به چهره خود باز گردانید.

ایران، ازنظر داشتن تیم ارائه‌دهنده خدمات پزشکی کمبودی ندارد. اگر می‌خواهید به بهترین ارائه‌دهندگان خدمات دندانپزشکی دسترسی داشته باشید و بابت بالابودن قیمت کامپوزیت دندان هم نگرانی نداشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم از سامانه دکترتو کلینیک کمک بگیرید.

در پلتفرم دکترتو کلینیک، شما به تعداد زیادی از سرویس‌دهندگان کادر درمان در شهر و نقاط مختلف کشور دسترسی دارید. همه معرفی‌شدگان ازطرف دکترتو کلینیک، دارای سابقه کاری و تخصص بالایی هستند و درمان‌های موفقیت‌آمیزی را رقم زده‌اند. شما همچنین می‌توانید نظرات مشتریان سابق آن‌ها را در وبسایت بخوانید تا بابت کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند، مطمئن شوید.

هزینه انواع کامپوزیت دندان

قیمت کامپوزیت دندان در انواع مختلف چقدر است؟ زمانی که تعریف کامپوزیت را می‌خوانید، روکش ساده‌ای در ذهن‌تان تجسم می‌یابد که وقتی روی دندان‌ها قرار می‌گیرد، آرزوی شما را بابت داشتن لبخندی زیبا برآورده می‌کنند.

در واقع پیچیدگی این مسئله ازجایی شروع می‌شود که بحث قیمت به میان بیاید. آنگاه خواهید دانست که کامپوزیت‌ها ازنظر استحکام و مقاومت، اندازه ذرات، مکان نصب، رنگ و مشخصه‌های مختلف دیگر با هم تفاوت دارند. دقیقا به همین دلیل است که نمی‌توان نرخ ثابتی را برای آن تعیین کرد.

قیمت کامپوزیت دندان در دکترتو کلینیک از بازه ۴۰۰.۰۰۰ تومان تا ۹.۰۰۰.۰۰۰ تومان متغیر است. البته این قیمت به‌ازای هر واحد دندان محاسبه می‌شود.

کامپوزیت‌ها همچنین ازلحاظ برند، انواع مختلفی دارند که مسلما ویژگی آن‌ها نیز با یک‌‌دیگر متفاوت است. در جریان باشید که برندهای آمریکایی و ژاپنی از بهترین تولیدکنندگان کامپوزیت ونیر در جهان هستند که از مواد اولیه باکیفیتی ساخته شده‌اند و طول عمر بیشتری هم دارند.

امروز همسو با استقبال زیاد از خدمات زیبایی کلینیک، میزان تردید در استفاده از این خدمات افزایش یافته است. ازآن‌‌جایی‌ که دندان‌ها تاثیر عمیقی بر جذابیت چهره به‌خصوص هنگام صحبت‌کردن و خندیدن دارند، یکی از دغدغه‌های افراد این است که با استفاده از درمان‌های ترمیمی و زیبایی، ویژگی‌های ظاهری خود را بهبود ببخشند. ازاین‌رو، یافتن یک سرویس‌دهنده باتجربه و به‌کارگیری بهترین نوع کامپوزیت برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد.

هزینه هر واحد کامپوزیت دندان

توجه داشته باشید که در تمامی مطب‌ها و کلینیک‌ها قیمت کامپوزیت دندان به‌صورت واحدی محاسبه می‌شود. هر واحد کامپوزیت، معادل یک دندان اصلی است. حالا سوال اینجاست که هزینه هر واحد براساس چه عواملی تعیین می‌شود؟

کیفیت ونیرهای کامپوزیت مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده در هزینه درمان است. هرچقدر که مواد ونیرها استقامت و ماندگاری بالاتری داشته باشد، مسلما هزینه بیشتری به آن‌ها تعلق می‌گیرد. وضعیت قبلی دندان، عامل دیگری است که بر قیمت نهایی کامپوزیت تاثیر دارد. اگر دندان‌های شما دچار پوسیدگی یا خرابی باشند، سرویس‌دهنده باید وقت بیشتری را به فرایند درمان اختصاص دهد.

قیمت کامپوزیت دندان همچنین به مشخصه‌های فرعی دیگری مانند مهارت هنری و فنی سرویس‌دهنده در نصب کامپوزیت، سابقه کاری او، تجهیزاتی که برای ارائه خدمات استفاده می‌کند، تعداد جلساتی که برای تکمیل دوره درمان خود باید مراجعه کنید و موقعیت جغرافیایی کلینیک وابسته است.

تخفیف کامپوزیت دندان

با این‌‌‌که کامپوزیت دندان، راهکار مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به لمینت است و هرکسی که اشکالات دندان‌های او جزئی باشد به‌سمت کامپوزیت می‌رود، اما بااین‌حال کسانی هم هستند که توانایی پرداخت همین قیمت را هم ندارند. به‌هرحال با توجه به اوضاع نابه‌سامان اقتصادی در دنیای امروز، این مسئله خیلی هم دور از انتظار نیست.

خبر خوب اینجاست که سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک برای مشتریان خود تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند. همین موضوع، تعرفه خدمات آن‌ها را از سایر کلینیک‌ها متمایز می‌کند. این تخفیف‌ها شامل همه کسانی می‌شود که ازطریق سایت دکترتو اقدام به کامپوزیت کرده‌اند. بنابراین، اگر با محدودیت بودجه مواجه هستید، خدمات درمانی مورد نیاز خود را حتما از ارائه‌دهندگان معرفی‌شده در سامانه دکترتو کلینیک دریافت کنید.

میزان قیمت کامپوزیت دندان با تخفیف در دکترتو کلینیک، بین ۳۰ الی ۴۵درصد در نظر گرفته شده است. مراجعه‌کنندگان می‌توانند به‌تناسب بودجه و با توجه به نیاز دندان‌های خود، کامپوزیت را با هر تعدادی که مد نظر دارند انتخاب کنند.

در دکترتو کلینیک، مجموعه‌ای از بهترین سرویس‌دهندگان ایران گرد هم آمدند و از بهترین برندها و تجهیزات روز درمانی برای مراجعه‌کنندگان خود استفاده می‌کنند. مسلما این موضوع در قیمت ارائه خدمات آن‌ها تاثیرگذار است؛ اما جای نگرانی نیست. با توجه به تخفیف‌های شگفت‌انگیز این سایت، بیماران می‌توانند به‌تناسب نیاز خود از خدمات ترمیمی و زیبایی بهره ببرند.

جمع‌بندی

نمی‌توان عدد ثابتی را به‌عنوان قیمت کامپوزیت دندان بیان کرد؛ چراکه این مسئله براساس متریال، برند سازنده، رنگ، مهارت و تجربه سرویس‌‌دهنده و موقعیت کلینیک و تجهیزات و فناوری‌های موجود در آن تعیین می‌شود. ازآن‌‌جایی‌که مواد اولیه ساخت کامپوزیت از کشورهای خارجی وارد می‌شود، با توجه به افزایش نرخ ارز در سال‌های اخیر، هزینه این درمان روند صعودی داشته است. بنابراین، بهترین راه برای تخمین قیمت، مراجعه به کلینیک است.

همان‌طور که در این مقاله خواندید، پیداکردن یک کلینیک معتبر و سرویس‌دهنده مجرب، مهم‌ترین گامی است که می‌توانید برای درمان موفقیت‌آمیز خود بردارید. اگر مشتاق داشتن لبخندی جذاب با دندان‌هایی سفید هستید و اگر می‌خواهید روکش‌های کامپوزیت در دهان شما، عمر طولانی داشته باشند، از لیست ارائه‌دهنده خدمات دندانپزشکی معرفی‌شده در وبسایت دکترتو کلینیک کمک بگیرید.

 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ پارسینه پلاس در تهیه‌ محتوای این آگهی تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا