آشنایی با عطرهای خنک زنانه مناسب فصل گرم

انتخاب عطر به میزان زیادی مرتبط با سلیقه شخصی افراد است و با این حال فصل تابستان و گرمای هوا، ضرورت انتخاب عطر خنک برای حفظ شادابی و طراوت در طول روز را ایجاد می‌کند.

به گزارش پارسینه پلاس، استفاده از عطرهایی با رایحه تند و گرم در فصل تابستان چندان خوشایند نیست. انتخاب عطر با رایحه خنک و در عین حال داشتن لطافت زنانه دشوار است و ظرافت‌ خاصی را می‌طلبد. پرطرفدارترین و محبوب‌ترین عطرهای خنک زنانه مناسب تابستان دارای رایحه میوه‌ای و یا گلی هستند و در فصل گرما ماندگاری بیشتری دارند.

در ادامه این گزارش به معرفی پنج عطر خنک تابستانی با لطافت زنانه و با بودجه سه میلیون تومان پرداخته شده است.

جسوس دل پوزو هالووین بلو دراپ

این عطر اسپانیایی با رایحه گلی برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ وارد بازار شد. رایحه خنک و تازه این عطر باعث شده که انتخاب بسیار مناسبی برای فصل تابستان باشد. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه مرکبات، سیب و اسطوخدوس آغاز شده و در نت‌های میانی گل بنفشه، یاس و گل‌های سفید خودنمایی می‌کنند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه هل، مشک، ادویه‌جات و عنبر در خاطر می‌ماند. این عطر اسپانیایی شادابی و طراوت را در روزهای گرم تابستانی به ارمغان می‌آورد و به قیمت دو میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

عطر زنانه دیوید یورمن فرش اسنس

ادوتویلت دیوید یورمن برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ وارد بازار شد که با رایحه خنک و دل‌انگیز، به یکی از ایده‌آل‌ترین انتخاب‌ها برای فصول گرم تبدیل شده است. این عطر جزو گروه بویایی گلی میوه‌ای دسته‌بندی می‌شود و ماندگاری نسبتا خوبی دارد. نت‌های ابتدایی فرش اسنس با رایحه انگور فرنگی سیاه، دانه‌های قرمز، ترکیبات سبز و سیب سرخ خودنمایی می‌کنند و در ادامه نت‌های میانی با رایحه رز، سنبل آبی و گل صدتومانی پدیدار می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه چوب کشمیر، مشک و سدر ماندگار می‌شوند. این عطر به قیمت یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

دیوید یور من دلیکیت اسانس

عطر دیوید یور من دلیکیت اسانس با رایحه شیک و فریبنده یکی از انتخاب‌های مناسب برای فصل گرما است. این عطر خنک ترکیب جذاب و لطیفی از زنانگی ارائه کرده و توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. دیوید یور من دلیکیت اسانس در سال ۲۰۱۱ برای اولین بار عرضه شد و دارای ماندگاری نسبتا متوسط است. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه لاله مردابی، شکوفه پرتقال و فلفل صورتی آغاز می‌شود و در ادامه نت‌های میانی با رایحه رز و گل صدتومانی آشکار می‌شوند. نت‌های پایانی در آخر با رایحه مشک، کهربا و روایح چوبی ماندگار می‌شوند. این عطر به قیمت یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان قابل تهیه است.

عطر زنانه گس گرل

عطر گس گرل یکی در سال ۲۰۱۳ با رایحه گلی میوه‌ای وارد بازار شد. طبع خنک و رایحه لطیف، این عطر را به یکی از بهترین گزینه‌های برای استفاده در تابستان تبدیل کرده است. رایحه‌ اغواکننده این عطر توجه همگان را جلب می‌کند و نت‌های ابتدایی آن با رایحه ترنج، خربزه و تمشک آغاز می‌شود. آکوردهای میانی با رایحه ارکیده، گل سوسن و اقاقیا سیاه خودنمایی می‌کنند و در آخر نت‌های پایانی با رایحه وانیل و چوب صندل سفید نمایان می‌شوند. این عطر خنک به قیمت دو میلیون و ۷۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

عطر زنانه جورجیو بورلی هیلز جی زنانه

جورجیو بورلی هیلز برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ با رایحه شیک، منحصربه‌فرد و با لطافت زنانه وارد بازار شد. این عطر در دسته رایحه‌های گلی‌ میوه‌ای طبقه‌بندی می‌شود. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه گریپ فروت، آناناس و خربزه آغاز می‌شوند و در ادامه نت‌های میانی با رایحه زنجبیل، گل صدتومانی، ارکیده و هلو آشکار می‌شوند. در آخر آکوردهای پایانی با رایحه خس خس و چوب صندل سفید ماندگار می‌شوند. این عطر جذاب و گیرا به قیمت دو میلیون و ۶۳۰ هزار تومان قابل تهیه است.

منبع: کاماپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا