هادی پاکزاد، خواننده‌ای که پس از مرگش معروف شد!

هادي پاكزاد از خواننده‌های راک و آلترناتیو در ایران است که نخستين آلبوم او بعد از 13 سال مجوز انتشار گرفت و اين زمان كمي براي افسردگي نيست!

به گزارش پارسینه پلاس به نقل از مجله موسیقی بیلبورد، هادی پاکزاد خواننده راک و آلترناتیو ۳۴ ساله‌ای که قبل از خودکشی وصیتنامه‌اش را همراه با متن تعدادی از ترانه‌هایش روی دیوارهای خانه نوشت و گوشی تلفن همراهش را روشن کرد تا دوربین موبایل شاهد ثبت لحظه خودکشی‌اش باشد. پلیس مشهد در بازرسی از گوشی تلفن همراه او تعدادی فیلم با موضوع خودکشی پیدا کرد که گویا در روزهای قبل از خودکشی دانلود شده بود. این حادثه در ساعت ۶:۵۰ دقیقه عصر روز جمعه ۳ دی ماه سال ۱۳۹۵ به پلیس مشهد گزارش شد.

بررسی کارشناسان پزشکی قانونی حکایت از این داشت که هادی قبل از خودکشی تعداد زیادی قرص مصرف کرده است. قرص‌هایی که مصرف آن لحظه به لحظه او را به سمت مرگ پیش می‌برده است. او در کلیپ‌های گرفته شده از خانواده‌اش خواسته بود تا پای صحبت‌هایش بنشینند و دلیل اصلی خودکشی او را بدانند. برادر این خواننده در گفت‌وگو با پلیس جنایی گفته بود: «برادرم به تنهایی زندگی می‌کرد. ما همگی از او بی‌خبر بودیم. روز بعد از حادثه رفتم تا از او خبری بگیرم اما هر‌چه زنگ زدم کسی در خانه را باز نکرد. ناچار شدیم در خانه را بشکنیم و وارد شدیم اما با جسد برادرم روبه‌رو شدیم. نخستین آلبوم او بعد از ۱۳ سال مجوز انتشار گرفت و این زمان کمی برای افسردگی نیست. البته او از مدت‌ها قبل قرص روانگردان استفاده می‌کرد که این هم در پیش رفتن او به سمت خودکشی موثر بود.

بیوگرافی

هادی پاکزاد متولد ۱۳۶۱ در شهر مشهد بود و فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۸۱ در زمینه موسیقی راک آغاز کرده بود. او از نخستین خواننده‌های سبک راک و آلترناتیو در ایران است که قبل از علاقه‌مندی به موسیقی راک به اشعار کلاسیک و نوشته‌های فلسفی علاقه داشت. او در سال ۲۰۰۰، بعد از کسب تجربه یادگیری پیانو و گیتار، در یک استودیوی خانگی و با کمک موسیقیدان‌های محلی شروع به تولید نخستین آلبومش کرد. تمام اشعار آهنگ‌های این آلبوم توسط خود هادی پاکزاد سروده شده و به خاطر نبود جو فرهنگی مناسب اسم این آلبوم را «سرزمین وحشت» می‌گذارد. خیلی زود هم به خاطر سبک منحصر به فردش معروف می‌شود. امروز ۷ سال از آن شب هولناک گذشته… یادش گرامی.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا