ماجرای پیشنهاد غیر اخلاقی به سیما ثابت مجری اینترنشنال چیست؟

سیما ثابت با نام اصلی زهرا شهرکی مجری شبکه ایران اینترنشنال متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۵۸ در زاهدان بوده و ۴۴ سال سن دارد.

به گزارش پارسینه پلاس، ثابت در سال ۱۳۹۷ به شبکه ایران اینترنشنال پیوست.

پنج سال در این شبکه به فعالیت پرداخت سیما ثابت از مجریان و خبرنگاران ضد انقلاب بوده که سال‌ها در شبکه ایران اینترنشنال علیه جمهوری اسلامی ایران تبلیغ و گزارش تهیه کرد.

سیما ثابت در شهریور ۱۴۰۲ اعلام کرد که به علت رعایت نشدن کرامت انسانی در شبکه ایران اینترنشنال تصمیم گرفته که از این شبکه استعفا بدهد و دیگر همکاری خود را قطع کند.

برخی از کاربران مدعی بودندکه کارمندان و مدیران شبکه پیشنهادات غیر اخلاقی جنسی به او داده بودند و همین سبب شده بود که او از فعالیت در این شبکه دست بکشد.

سیما ثابت خبرنگار ارشد و مجری برنامه تحلیلی چشم‌انداز در تلویزیون ضد انقلاب ایران اینترنشنال است که از سال ۲۰۱۸ به این شبکه ضد انقلاب پیوسته.

پیش از این اجرای بخش‌های خبری و برخی برنامه‌های ویژه را در شبکه ایران اینترنشنال به عهده داشته است.

۲۰ دیدگاه

  1. پیشنهادی در کار نبوده . این ذهن بیمار شماست که اینطور فکر می‌کنه. فکر می‌کنی اونجا هم باجناق بازی میشه. اینها هم ساخته پرداخته گروه مفت خور سایبری هست.
    مرگ بر عوام فریب

    1. اره اونجا همه پاکند کدام عقل و جسم و جنس پاک پا تو این جور مکان ها میگذاره مگر اینکه خوک صفت و لقمه حروم باشه اخه کسانی که هیزم بیاره اتشی باشند که مردم و جوانان کشور را دامنسوز کنه کجای این ادم ها سالمند چه مرد باشند البته شبیه مرد و چه زن حتما و حتما اون مکانی که توش قرار میگیری و ساعت ها از روز اونجا حظور داری رو همه چیزت اثر میگذاره تازه انم جایی که بقدری دروغ و صحنه سازی و وارونه کاری میشه که اصلا خود بخود دیگه اخلاقی برا کسی باقی نمیگذاره ،

    2. نه عزیزم انجاباجاناق وغیری همه شون قاطی اند اجرایشان یکی کارغیراخلاقی سرداد از هفتادمیلیون یک نفرهست اما اونجا همه شون قاطی هستند اگه باورنمیکنید بروید ازنزدیک لمسش کنید

  2. خانم ثابت اونجا یی که هستی فقط شهوت پرستی و مسائل جنسی اولویتشونه .حلال و حرام هم ندارن.تو هم با آگاهی انتخاب کردی .البته از بس زیاد اینکارو کردی خسته شدی و دوام نیاوردی .آره خانم ثابت اونجا و امثالهم همینه..پس از مرگت هم خدا فقط حسابرسته و بس

  3. اینترنشنال این همه کارکنان زن داره چرا اونهای دیگه این ادعا رو ندارن؟! نه جونم حنای شما دیگه رنگی نداره!

    1. دلایل مختلف دارد که سایر زنان مورد تجاوز قرار گرفته فعلا ادعا ندارند.۱،بخاطر اخراج از کار. ۲،بخاطر حفظ اندک آبرو . ۳،ازدست دادن موقعیت فعلی کاری خود که از طریق این شبکه دیده می شوند. ۴،پاشیدن خانواده شان اگر فرزندان یا شوهرشان متوجه شوند. ۵،تعدادی از این زنان هم فاسد هستند و این منوال مطابق روحیه شان است هم به مسائل جنسی می پردازند ( فاحشه اند) و هم پول می گیرند. ۶. تعدادی از این زنان عوامل سازمان های اطلاعاتی هستند و از طریق آن سازمان ها برای کار به شبکه معرفی شدند و در حال اجرای ماموریت بر علیه ایران هستند……..
      و آقای ناشناس،که از نوشتن اسم خود معذوری ولی بدان این دیدگاه شما نشان می دهد که حنای شما قاطی دارد و دیگر رنگی ندارد
      زنده باد ایران ،لعنت بر دشمنان ایران عزیز،و سرافراز باد مردم غیور و فهیم ایران زمین

    2. برای آدم هایی مثل تو که چشم و گوششان را به روی حقایق بسته اند،هر چه از دنیای حیوانی غرب گفته بشه،هیچ فایده ای نداره.

  4. این همون زن زندگی و آزادیه دیگه چرا ناراحت شدی؟ این شعارها که خانم ثابت ازش حمایت می‌کرد و پشت سرش کلی حمایت کرد

  5. یه کم توضیح بدید..اگه می خواهید خبر بدید…یعنی تیتر خبر با متن خبر باید فرق داشته باشه؟؟؟
    میفهمید؟؟؟یا شمارو هم بابات استخدام کرده..

  6. اون مدیر که تو کار سبما ثابت بوده سلیقه ی خوبی داشته
    بالاخره.به چشم خواهری خوب ……….

  7. تواین مملکت خودمون خیلیها نون جمهوری اسلامی میخورن به پشتگرمی بیت المال ازاین پیشنهادها میدن هیچکس نه خانم محترم شنونده صداشودر میاره ونه……….

  8. خانوم سیماثابت خوب شعار زن زندگی آزادی همین دیگه پس چرانوبت به خودت رسید ناراحت شدی

  9. خانوم سیماثابت پس چه شد مگه شعار زن زندگی آزادی نمی‌دادیم پس نوبت به خودت رسید جازدین میخاستین فقط جوانان مردم فریب بدین وبه خیابانهابکشین

  10. نتیجه ی شعار زن زندگی آزادی همین هست دیگه . شعاری که در اون شعوری نیست . خداوند عالم خودش در سایه ی دین و دستورات الهی برای زنان زندگی و آزادی رو تعیین کرده اما بیشتر افراد توجهی نمی‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا