ماجرا دختری که با چهره فوق العاده اش در جنگل با حیوانات بزرگ شد

کریستینا ریکاردسون برزیلی زندگی نامعمولش را با دنیا به اشتراک گذاشته است.

به گزارش سبک ایده آل به نقل از وقت صبح، داستان او مانند تارزان و پسر جنگل است ولی سختی‌هایی که کشیده کیلومترها با دنیای کارتونی فاصله دارد. او که ۳۵ سال دارد د راعماق جنگل‌های برزیل به دنیا آمده و بزرگ شده است.

داستان او مانند تارزان و پسر جنگل است ولی سختی‌هایی که کشیده کیلومترها با دنیای کارتونی فاصله دارد. او که 35 سال دارد د راعماق جنگل‌های برزیل به دنیا آمده و بزرگ شده است.
او داستانش را در کتابی به اسم “هرگز از راه رفتن دست برندار” توضیح داده که چگونه برای زنده ماندن پرنده‌ها را شکار می‌کرده است.

اینکه یک بار مجبور شده پسر بچه‌ای خیابانی را برای بقا در نزاعی خونین بکشد.

کریستینا و مادرش که همراه او در جنگل زندگی می‌کرد مجبور بودند از دست ببرها پنهان شوند و یکبار نزدیک بوده در درگیری با آنها کشته شود.

این ببر برای شکار آنها به دهانه غاری که محل زندگی‌شان بود آمده بود. کریستینا و مادرش برای سیر کردن شکم خود با سنگ پرنده شکار می‌کردند.

اگر نمی‌توانستند چیزی برای خوردن گیر بیاورند مسیری طولانی در جنگل می‌پیمودند تا به سائوپائولو برسند و از مردم تقاضای غذا کنند.

مادر کریستینا از دست خانواده‌اش به جنگل و غار پناه آورده بود. زندگی کریستینا زمانی عوض شد که به فرزندخواندگی پذیرفته شد و به همراه خانواده جدیدش به سوئد مهاجرت کرد.

او در این خانواده با وضع مالی نسبتا خوب رشد کرد و الان زنی موفق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا