مایلی سایرس ۳۰ ساله در فکر بازنشستگی

مایلی سایرس خواننده و بازیگر 30 ساله آمریکایی پس از انتشار جدیدترین تک آهنگ خود به بازنشستگی از موسیقی فکر خواهد کرد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، مایلی سایرس خانم بازیگر و خواننده مشهور آخر هفته گذشته از انتشار آهنگ جدیدش خبر داد. مایلی سایرس آهنگ جدیدی به نام «Used to Be Young» را در روز جمعه منتشر خواهد کرد.

این هنرمند ۳۰ ساله برنده جایزه گرمی، با به اشتراک گذاشتن ویدیوهای تبلیغاتی از انتشار تک آهنگ جدیدی خبر داد.این خانم بازیگر در طول تابستان برنامه ویژه‌ای در شبکه ای بی سی به نام «تعطیلات تابستانی بی پایان» منتشر کرد. آهنگ جدید او به نوعی پایان این تعطیلات تابستانی بی پایان است.

مایلی در روز سه شنبه در اینستاگرام خود متن این ترانه را به اشتراک گذاشت که طرفداران را برای این آهنگ هیجان زده کرد. با این حال، برخی از هواداران ابراز نگرانی کردند که این خواننده ممکن است به زودی بازنشسته شود.

نگرانی طرفداران از احتمال بازنشستگی خانم خواننده!

در توضیح این عکس، کوروش به اشتراک گذاشت که شعر این آهنگ دو سال پیش، قبل از شروع نوشتن آلبوم تازه منتشر شده خود، تعطیلات تابستانی بی پایان، نوشته شده است.

خانم خواننده در خطاب به طرفدارانش گفت: «من زمانی را گذراندم که احساس کردم که درباره من دچار سوءتفاهم شده‌اید. ۱۸ ماه گذشته را صرف ساختن آهنگی از دیدگاه خودم کردم تا با شما به اشتراک بگذارم.»

«زمان انتشار آهنگی فرا رسیده است که برای همیشه از نظرم کامل و بی نقص باشد. اگرچه کار من با این آهنگ تمام شده است. اما این آهنگ هر روز که به آن گوش بدهید داستان جدیدی پیدا خواهد کرد. ناتمام ماندن آن بخشی از زیبایی آن است. این زندگی من در این لحظه است. ناتمام و در عین حال کامل.»

اسمایلرها، طرفداران پر و پا قرص خانم خواننده، حمایت و عشق خود را از ستاره سابق دیزنی ابراز کردند. با این حال نگرانی بسیاری از طرفداران این است که پیام مرموز خانم خواننده به معنای بازنشسته شدن او از صنعت موسیقی پس از انتشار این تک آهنگ باشد.

مایلی فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در سریال «هانا مونتانا» در نوجوانی آغاز کرد و از آن زمان به عنوان یک خواننده مشهور شناخته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا