متولدین کدام ماه باهوش ترند؟

همانند تمام ویژگی های شخصیتی و رفتاری دیگر که هرکدام مشخصه متولدین هرماه سال است، اینبار ماه تولد باهوش ترین افراد را برایتان آماده کرده ایم.

به گزارش پارسینه پلاس، برج های فلکی یا زودیاک، دارای ۱۲ علامت یا نشان منحصر به فرد است که از نظر عقل و درایت، هر یک تیزهوشی خاص خودش را دارد اما شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که کدام یک از این علائم از نظر هوش، برتر از سایرین هستند؟

دانستنی های جالب

  • متولدین دلو (متولدین بهمن)، سنبله (متولدین شهریور)، دو پیکر (متولدین خرداد)، عقرب (متولدین آبان)، کمان (متولدین آذر) و بزغاله (متولدین دی) باهوش ترین علائم زودیاک محسوب می شوند
  • هر علامت زودیاک دارای نقاط قوتی است که او را از سایر علائم متمایز می کند. مثلا علامت سنبله در زمینه کتاب و مطالعه هوش سرشاری دارد در حالی که علامت دلو از هوش بصری فوق العاده ای برخوردار می باشد
  • برخی علائم مانند برج بزغاله از ذهنی ساختارمند، سازمان یافته و منطقی برخوردار هستند و برخی دیگر مانند کمان، ماجراجو و رها می باشند

باهوش ترین ماه های تولد

از آن جا که هوش دارای انواع مختلف – از استعداد در تحصیل تا هوشمندی بازاری و غیره – می باشد، روش های مختلفی برای سنجش میزان هوش و توانایی شناختی علائم زودیاک وجود دارد.

ما در ادامه به باز کردن این موضوع و معرفی شش علامت باهوش در زودیاک پرداخته و علت این ادعا را نیز به صورت کامل شرح داده ایم، با ما همراه باشید.

۱. دلو (بهمن)

متولدین برج دلو افراد مبتکر و خلاق هستند که با ایده های خود سعی می کنند وضعیت جامعه را بهبود ببخشند.

دلو تحت تاثیر عنصر هوا است و توسط سیاره اورانوس کنترل می شود که باعث شده متولدین تحت این علامت به تحلیل های عمیق و داشتن چشمان بینا و ذهنی باز شناخته شوند.

این افراد هنگام مواجه شدن با یک چالش به دنبال دیدگاه های جدید و بکر می گردند و راه حل های خلاقانه ارائه می دهند. همچنین علاقه شدید آن ها به نوع تفکر جسورانه باعث شده به انسان دوستانی تبدیل شوند که رویای بهبود جامعه را در سر می پرورانند.

ناگفته نماند اورانوس سیاره نوآوری و روشن فکری است، به همین دلیل این افراد از کشف افق های جدید هراسی نداشته و اغلب در خط مقدم اکتشافات قرار می گیرند.

از سوی دیگر به عنوان یک علامت تحت تاثیر عنصر هوای ثابت، فوق العاده سر سخت بوده و به سختی نظر خود را تغییر می دهند، مگر این که دلیل کافی برای این تغییر ارائه شود.

این افراد با وجود طبیعت خونسرد و تحلیل گر، قطب نمای اخلاقی قوی دارند و تمام تلاش خود را می کنند تا دنیا را به جایی بهتر تبدیل کنند.

۲. سنبله (شهریور)

متولدین تحت علامت سنبله افرادی کمال گرا هستند که در زمینه تحصیلی و ارتباطات، عالی عمل می کنند و از هوش عملی منحصر به فردی برخوردار هستند.

این افراد دارای ذهن تیز و کنجکاو و همچنین وجدان کاری قوی می باشند، به همین دلیل به عنوان یک محقق باهوش در دانشگاه می درخشند. آن ها اهل مطالعه هستند و دوست دارند به شیوه ای مشکل گشا باشند.

این علامت زودیاک توسط عطارد که سیاره ارتباطات است اداره می شود که باعث شده متولدین تحت تاثیر آن در به اشتراک گذاشتن ایده ها و مشاوره دادن به دیگران عالی عمل کنند.

آن ها دوست دارند به مردم خدمت کنند و از مواجهه با مشکلاتی که دیگران ممکن است از آن ها دوری کنند لذت زیادی می برند. در واقع هیچ معمای حل نشدنی برای آن ها وجود ندارد.

متولدین تحت این علامت تنها به دنبال یاد گرفتن چیزها نیستند، بلکه می خواهند چرایی همه چیز را بدانند و تمام جزئیات مربوط به یک موضوع را به طور کامل تجزیه و تحلیل کنند.

اگر یک سنبله در زندگی تان وجود دارد می توانید در دشواری ها روی کمک و مشاوره اش حساب کنید و چه بهتر که به او بگویید ایده هایش راه گشای شما است تا حسابی از این موضوع ذوق زده شود!

۳. دو پیکر (خرداد)

متولدین علامت دو پیکر افرادی سازگار و کنجکاو هستند و سریع ترین ذهن ها را در میان علائم زودیاک دارند.

از آن جا که این علامت توسط عطارد (سیاره تفکر و ارتباطات) اداره می شود، افراد تحت آن از قوی ترین مهارت های ارتباطی برخوردار هستند. آن ها فوق العاده مطمئن به خود با مهارت های استدلال قوی و تشنه دانش می باشند و هدف شان در زندگی این است که درباره هر چیزی حداقل کمی بدانند.

این افراد با ایده های جدید خود همه را مسحور می کنند و کنجکاوی ذاتی شان آن ها را به شخصیتی تبدیل کرده که در مورد هر چیزی اطلاعاتی در آستین داشته باشند.

دو پیکر تحت عنصر هوای بی ثبات است که باعث شده متولدین این برج بسیار منعطف و سازگار باشند، اگرچه همین خصوصیات آن ها را از تمرکز روی یک موضوع باز می دارد.

این افراد به شوخ ذاتی شهرت یافته اند و مطالعات نشان داده افراد با مزه به طور متوسط ضریب هوشی بالاتری نسبت به دیگران دارند. از سوی دیگر تحت تاثیر نماد دوقلوها اغلب دو ذهنی عمل می کنند، مثلا دوست دارند هر دو جنبه یک موضوع را بررسی کنند.

۴. عقرب (آبان)

متولدین تحت علامت عقرب دارای بصیرت عمیق بوده و بهترین استدلال ادراکی را در میان علائم زودیاک دارا می باشند.

این علامت تحت عنصر آب است و توسط پلوتون که سیاره دگرگونی و اسرار است اداره می شود، به همین دلیل هوشمندی این افراد بر زیرکی و توانایی آن ها در توجه و تفسیر جزئیات ظریف استوار می باشد.

آن ها قدرت ذهنی باور نکردنی دارند و از توانایی خوبی در درک دنیای اطراف و واکنش بر اساس اطلاعاتی که جذب می کنند برخوردار می باشند.

منظور از قدرت ذهنی این است که متولدین تحت این علامت انعطاف پذیر بوده و ظرفیت بالایی برای مقابله با چالش ها دارند.

منظور از استدلال ادراکی نیز دریافت اطلاعات بصری، تفسیر و استفاده از آن ها برای حل مسائل می باشد. عقرب ها افرادی باهوش هستند و به طور شهودی می دانند با اطلاعاتی که می گیرند چه کنند.

به علاوه تا زمانی که موضوعی را به طور کامل درک نکنند، بارها و بارها آن را تحلیل می کنند.

۵. کمان (آذر)

متولدین تحت علامت کمان یا قوس تفکری منطقی داشته و برای حقیقت و دانش بیش از هر چیز دیگری ارزش قائل هستند. این افراد بسیار فلسفی می باشند و تحت تاثیر عنصر آتش می توانند احساسات خود را از یک موقعیت جدا کرده و منطقی فکر کنند.

متولدین این برج افرادی ماجراجو و کنجکاو، عاشق یادگیری عملی و به کارگیری دانش خود در زندگی روزمره هستند، همچنین عاشق سفرهای دور و دراز هستند تا بتوانند طعم تجربه های جدید را بچشند.

علامت کمان توسط مشتری که سیاره شانس، اقبال، دانش و اکتشاف است اداره می شود، به همین دلیل این افراد به طور طبیعی تمایل زیادی به گسترش افق های خود دارند.

کمان ها همچنین دارای فکر بسیار باز هستند و می توانند ایده های جدید بدون قضاوت و تعصب داشته باشند. از سوی دیگر ذهن فلسفی آن ها نیز کمک می کند تا دنیا را واضح تر دیده و درست مانند متولدین برج دلو، ایده های رویایی برای بهبود دنیا ارائه دهند.

۶. بزغاله (دی)

تفکر روش مند و منطقی، متولدین برج بزغاله را به یک تصمیم گیرنده هوشمند تبدیل کرده است. این علامت تحت تاثیر عنصر زمین کاردینال (اصلی) می باشد و متولدین این برج به عنوان یک برنامه ریز حرفه ای شناخته می شوند.

این افراد از خود کنترلی، وجدان کاری قوی و هوش خوبی برخوردار هستند و به ندرت تکانشی یا رفتار توام با بی مسئولیتی از خود نشان می دهند. همچنین ذهن خونسرد و حساب گر آن ها کمک می کند تا هر تصمیمی را با دقت سنجیده و در رقابت ها همیشه یک قدم جلوتر باشند.

برج بزغاله توسط زحل که سیاره مسئولیت و تسلط است اداره می شود و سبک فکری مرتب و قاعده مند، آن را به یکی از قدرتمندترین علائم زودیاک تبدیل کرده است.

متولدین این برج افرادی تحلیل گر، سر سخت و عمل گرا هستند، از اشتباهات خود درس می گیرند، به سرعت سازگار می شوند و از این توانایی برای پیشرفت در زندگی خود استفاده می کنند.

ذات آرام و معقول این افراد برای مشاوره دادن به دیگران عالی است. همچنین عاشق حل مشکلات بوده و میل طبیعی به رهبری دارند.

1 دیدگاه

  1. بدک نیست ولی نمیشه گفت که خوبه
    پدرم ابان مادرم دی برادرم بهمن خواهر بزرگم شهریور خواهر کوچیکم فروردین خواهر هم سنم مرداد برادر مرده ام اردیبهشت و خود منم اذر😒

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا