محمدرضا گلزار در استادیوم آزادی

پای محمدرضا گلزار به استادیوم آزادی باز شد و در جریان دیدار تیم‌های استقلال و پیکان تبلیغات مسابقه «پانتولیگ» با تصویری از این بازیگر روی تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین به کرات نقش بست.

به گزارش پارسینه پلاس، مسابقه بزرگ «پانتولیگ» یکی از برنامه‌های جدید شبکه سه سیماست که به میزبانی محمدرضا گلزار قرار است به زودی از این شبکه پخش شود.

این مسابقه قرار است همزمان با پخش از تلویزیون بر بستر پلتفرم «روبیکا» نیز منتشر شود. از همین رو پلتفرم مذکور تبلیغات محیطی آن را آغاز کرده است.

این پلتفرم ورزشگاه آزادی را به عنوان مبدا شروع تبلیغات محیطی مسابقه «پانتولیگ» انتخاب کرده است. مخاطبانی که از طریق تلویزیون به تماشای دیدار تیم‌های استقلال و پیکان از هفته پانزدهم لیگ برتر نشسته بودند بارها در جریان بازی شاهد تصویری از محمدرضا گلزار در کنار لوگو مسابقه «پانتولیگ» بودند که به کرات روی تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین نقش می‌بست.

در این تبلیغات البته هیچ اشاره‌ای به پخش تلویزیونی«پانتولیگ» نشده بود و بستر پخش آن، پلتفرم«روبیکا» معرفی شده بود.

«پانتولیگ» یکی از تولیدات جدید تلویزیون است که اجرای آن را محمدرضا گلزار برعهده دارد. این مسابقه هم‌اکنون مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد تا به زودی و در شب‌های زمستان روی آنتن شبکه سه برود.

گلزار پیش از این در مسابقات «برنده‌باش» و «هفت خان» عرصه اجرا را تجربه کرده که مسابقه اولی از تلویزیون و دومی از پلتفرم «نماوا» پخش شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا