مصاحبه رسمی “بریتنی اسپیرز” پس از سال‌ها فرار از خبرگزاری‌ها!

خواننده مشهور بریتنی اسپیرز پیش از انتشار کتاب خاطرات خود برای اولین بار پس از سال‌های طولانی یک مصاحبه رسمی انجام خواهد داد!

به گزارش سبک ایده آل، بریتنی اسپیرز در حال مذاکره با شبکه‌های تلوزیونی و شبکات اجتماعی برای انجام اولین مصاحبه رسمی خود پس از سال‌ها است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، بریتنی اسپیرز با اپرا وینفری برای انجام یک مصاحبه کامل پیش از انتشار کتاب خاطراتش می‌نشیند. این خانم خواننده قرار است اولین کتاب خود با نام «The Woman In Me» را در ۲۴ اکتبر منتشر کند.

شبکه‌های تلویزیونی و شبکات مجازی مصمم هستند اولین کسی باشند که جدیدترین مصاحبه اسپیرز پس از مدتی طولانی را پخش می‌کنند. این مصاحبه اولین مصاحبه رسمی بریتنی اسپیرز پس از دادگاه و آزادی‌اش در سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

حتی اپرا وینفری با پیشنهادی سرسام‌آور برای انجام این مصاحبه با خود ستاره پاپ تماس گرفت. اپرا وینفری یکی از مشهورترین مجری‌های آمریکایی است که با ستارگان مشهور مصاحبه می‌کند.

مصاحبه جنجالی به حال روحی بریتنی بستگی دارد!

بریتنی اسپیرز در نوامبر ۲۰۲۱ پس از دادگاه‌هایی طولانی توانست خود را از قیومیت پدرش خارج کند. به رای دادگاه‌های گذشته برتینی اسپیرز صلاحیت نگهداری و مراقبت از اموال خود را نداشت.

اپرا وینفری در سال ۲۰۲۱ پس از برنده شدن بریتنی اسپیرز در دادگاه با پیشنهاد انجام یک مصاحبه به بریتنی نزدیک شد. با این حال بریتنی در آن زمان درگیر مشکلات زندگی مستقل جدید خود و پردازش آزادی جدیدش بود. بریتنی در آن زمان پیشنهاد این مصاحبه را رد کرد.

با این حال منبعی نزدیک به بریتنی اسپیرز درباره مشکلات احتمالی انجام یک مصاحبه برای این خانم خواننده صحبت کرد. این منبع گفت: «پیشنهاد انجام یک مصاحبه به بریتنی پیچیده است. او همچنان با چالش‌هایی مواجه است. برای او سخت است که جنبه‌های مختلف زندگی خود را برای غریبه‌ها توضیح دهد. زخم‌های او یک شبه خوب نخواهند شد. او تنها دیگر تحت قیومیت پدرش نیست. با این حال مشکلات و ضربه‌های روحی آن زمان هنوز زندگی او را تحت تاثیر قرار داده‌اند.»

این منبع با ادعای اینکه «مصاحبه‌ای به سبک خبری اتفاق نخواهد افتاد»، اظهار داشت: « این تصمیم بریتنی است که ببیند آیا آمادگی حضور جلوی دوربین و پرداختن به موضوعات کتاب را دارد یا نه.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا