مهاجمان سر شهربانو منصوریان را شکستند؛ طغیان خواهران منصوریان

در پی اتفاقات امروز و حمله افرادی به خوابگاه تیم ملی ووشوی بانوان، شهربانو منصوریان با انتشار یادداشتی از وزیر ورزش درخواست امنیت کرده است.

به گزارش سبک ایده‌آل، ساعاتی پیش فدراسیون ووشو اعلام کرد که امروز فردی به نام احسان ده‌پهلوان همراه با خانواده اش به ساختمان فدراسیون ووشو و خوابگاه تیم ملی زنان حمله کرده است.

البته این شخص سال گذشته هم در جریان مسابقات رسمی در پی درگیری شدید و کتک کاری با خواهران منصوریان خبرساز شده بود.امروز هم او همراه همسر و فرزندانش با پرتاب سنگ به سمت خوابگاه دختران فدراسیون ووشو که ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان در آن حضور داشتند، با فحاشی و الفاظ رکیک، ضمن شکستن شیشه‌های خوابگاه دختران، باعث آسیب‌دیدگی شهربانو منصوریان و سهیلا منصوریان می‌شود.
این در حالی است که او شب گذشته در صفحه اینستاگرامش گفته بوده که روز پنجشنبه برای تسویه حساب شخصی با فدراسیون ووشو، به محل این فدراسیون می‌رود.
در همین خصوص حالا شهربانو منصوریان سرپرست تیم ملی ووشوی باونوان با انتشار فیلم روز حادثه از وزیر کشور درخواست امنیت داشته است.
همچنین او در این رابطه نوشت: «این اتفاق در اردوهای تیم ملی در ورزشگاه آزادی تهران اتفاق افتاد.
آقای وزیر ورزش حراست مجموعه آزادی امنیت ما کجاست ما داریم تلاش میکنیم برای مدال آوری برای ایران ولی برای جونمون هیچ تضمینی نداریم
توقع ما قهرمانان در ازای خدمت به پرچم کشورمان حمایت شما مسئولین از ما هست.»

 

 عبانیت شدید شهربانو منصوریان به افزایش قیمت لبنیات
به گزارش وقت صبح، با وجود اینکه شورای قیمت گذاری هنوز قیمت لبنیات را در سال جدید افزایش نداده است. اما برخی از کاربران مدعی اند محصولات لبنی با افزایش قیمت نسبت به سال گذشته فروخته می شود.

همین امر سبب شده که در روزهای اخیر برخی از چهره های مطرح کشور با انتشار مطالبی در فضای مجازی از این روند انتقاد کنند.

در همین خصوص اکنون شهربانو منصوریان قهرمان ووشوکار جهان با انتشار ویدئویی به افزایش بی رویه قیمت لبنیات اعتراض کرده است.

این قهرمان مشهور کشور که در یک سال گذشته به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور واکنش نشان داده در این ویدیو هم به گرانی ماست معترض شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا