مهدی قائدی خوانندگی را در دبی شروع کرد! + فیلم

منتشر شدن ویدئویی جالب و احساسی از سوی مادر مهدی قائدی در فضای مجازی توجه کاربران شبکه های اجتماعی را جلب کرده است.

به گزارش سبک ایده آل، مهدی قائدی ستاره فصل پیش استقلال تهران علی رغم خواسته هواداران و حتی سرمربی آبی پوشان پایتخت این روزها در امارات مشغول تمرین است. هر چند تا این لحظه خبرهای ضد و نقیضی در رابطه با حضور او در لیگ برتر ایران منتشر شده است.

اما با توجه به سکوت این مهاجم جنوبی و عدم رضایت شباب الاهلی به نظر می رسد انتقال او به استقلال تهران متنفی شده باشد.

در همین راستا ساعاتی پیش مادر مهدی قائدی با انتشار ویدئویی جالب و فوق احساسی در اینستاگرام اش به تمجید و حمایت از پسرش پرداخته است.

مادر قائدی با انتشار ویدئویی از خوانندگی متفاوت مهاجم تیم ملی کشور در دبی خطاب به او نوشته است:

“پسر عزیزترینم با تو بودن احساس قشنگی در من بوجود می‌آورد که به هیچ عنوان قادر به توصیفش نیستم ،شنیدن صدای دلنشینت گرمایی را در وجودم بیدار میکند که هرچه درد و غم هست را از من دور می‌کند. برایت عمری دراز وب ابرکت و همراه با موفقیت های بیشتر. من و پدرت از صمیم قلب دوستت داریم”

ابراز علاقه متفاوت مهدی قائدی به همسرش با ۲۰۰ شاخه گل رز

به گزارش وقت صبح، این روزها مهدی قائدی و همسر اینفلوئنسرش بیش از پیش در مرکز توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته اند.

در ماه های گذشته بود که شایعه جدایی این زوج مشهور در برخی از رسانه های داخلی منتشر شد. پس از این حواشی رویکرد قائدی و همسرش در فضای مجازی به صورت قابل ملاحظه ای دچار تغییراتی شد.

چرا که این اخبار جنجالی سبب شد آنها بیشتر از همیشه درباره جزئیات زندگی شخصی و احوالات عاشقانه شان برای تکذیب شائبه جدایی در این فضا مطالبی را منتشر کنند.

در همین رابطه حالا ستاره معصومی چهره مطرح مجازی با منتشر کردن ویدئوی جالبی از هدیه جذاب و فوق لاکچری همسرش برای مخاطبان اش رونمایی کرده است.

همسر مهدی قائدی با نمایش تصویری از یک باکس پر از رزهای آبی و صورتی خطاب به ستاره فصل پیش آبی پوشان نوشته است:

«حتی از راه دور هم به فکر خوشحال کردن منی. نمیرم واست آخه؟ »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا