نحوه در آغوش گرفتن نوزاد تازه متولد شده

در آغوش گرفتن نوزاد تازه متولد شده ممکن است گاهی اوقات آسان نباشد و بنابراین ممکن است ترس و اضطراب داشته باشید.

به گزارش پارسینه پلاس، در آغوش گرفتن نوزاد تازه متولد شده ممکن است گاهی اوقات آسان نباشد و بنابراین ممکن است ترس و اضطراب داشته باشید.

هنگام دست زدن به نوزاد تازه متولد شده، ابتدا دست های خود را بشویید، با او وقت بگذرانید، احساس خوبی داشته باشید، سعی کنید با حمایت از سر و گردن او را در آغوش بگیرید. گیره شانه، گیره گهواره، گیره مرکزی، گرفتن باسن، گرفتن چهره به چهره، گرفتن صندلی و غیره. یکی از موقعیت های مناسب برای نگهداری نوزادان است.
کودک شما اکنون در پایان ۹ ماهگی در آغوش شماست. اولین باری که آن را در دستان خود گرفتید به خاطر بسپارید. لحظه ای که برای اولین بار کودک خود را در آغوش می گیرید، ضربان قلب، اشک هایتان، خستگی و آن هیجان بسیار متفاوت پر از احساساتی است که توصیف آن ها دشوار است. این جادوی نوزاد تازه متولد شده شماست. این موجود کوچک و ظریف اکنون انتقال خود را از بدن شما به دامان شما کامل کرده است.

با این حال، گاهی اوقات نگه داشتن نوزاد تازه متولد شده ممکن است آسان نباشد. شما ترس و اضطراب دارید؛ ده ها فکر ممکن است در ذهن ما بچرخد، مثلاً اگر از دستم بلغزد، چه می شود، اگر به یکی از طرف های آن صدمه بزنم، چه می شود اگر اشتباه بگیرم و مزاحمش کنم. چنین نگرانی ها و ترس هایی کاملا طبیعی است. زیرا به عنوان یک مادر، چیزی که بیشتر از همه می خواهید این است که کودک خود را راحت کنید و به او آسیب نرسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا