نمایی از فیلم سینمایی «زودپز»

فیلمبرداری فیلم سینمایی «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان با بازی محسن تنابنده و نوید محمدزاده، چهارشنبه 27 دی به پایان رسید. رامبد جوان با انتشار ویدئویی جالب در صفحه اینستاگرامی‌اش این خبر را اعلام کرد.

به گزارش پارسینه پلاس، در ویدئوی منتشر شده در صفحه رامبد جوان همه عوامل جز بازیگران اصلی حضور دارند. رامبد تعمدا کرده تا گریم بازیگرانش لو نرود.

ماجرای ضبط ویدئو از این قرار است که نوید محمدزاده و محسن تنابنده پشت یک موتور نشسته‌اند و دوربین همراه این دو نفر به جمع نزدیک می‌شود. به این ترتیب ما همه عوامل را می‌بینیم جز خود این دو نفر که پشت موتور هستند.

محمدزاده درحالیکه با دوربین به سمت عوامل می‌رود این سوال را مطرح می‌کند که فیلمبرداری بالاخره تمام شد یا نه؟ و بعد از آن رامبد پایان فیلمبرداری را به طور رسمی اعلام می‌کند. بعد هم دوربین می‌چرخد و نمایی از همه عوامل پشت صحنه را می‌بینیم و از توضیحات رامبد متوجه می‌شویم که تنابنده هم پشت سر نوید روی موتور نشسته است.

«زودپز» به کارگردانی رامبد جوان براساس فیلمنامه مهدی نادری نجف‌آبادی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور ساخته شده.

داستان فیلم سینمایی زودپز در دهه شصت می‌گذرد و درباره زندگی سه دوست است که بعد از ترکیدن یک زودپز در محله‌ای قدیمی مجروح می‌شوند و ماجراهای عجیبی را از سر می‌گذرانند.

با پایان فیلمبرداری «زودپز»، این فیلم به زودی وارد مراحل پس از تولید خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا