نمایی از گریم مهناز و گل پری در نون خ ۵

مهناز و گل پری که در نون خ 5 ظاهر و گریم بسیار متفاوتی دارند در واقعیت تیپ و قیافه ای تینیجری دارند در این مطلب عکس آنها را می بینید.

به گزارش پارسینه پلاس، عکس جدید مهناز و گل پری در نون خ ۵ را در ادامه می بینید:

بازیگران نون خ 5

معرفی بازیگران زن نون خ ۵

نارین ایوبی

متولد سی‌ام خرداد ماه سال ۱۳۶۹ در سقز کردستان است. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی معماری است.

وی بازیگری را از سال ۸۹ با تئاتر دانشجویی آغاز کرد. ایوبی پس مدتی با بازی در چند آیتم نمایشی و فیلم کوتاه، نقش‌آفرینی مقابل دوربین را هم تجربه کرد.

از دیگر فعالیت‌های هنری ایوبی می‌توان به بازی در مجموعه سیزده قسمتی معجزه طبیعت به کارگردانی مسلم نصیری اشاره کرد.

نارین ایوبی فرزند اول خانواده بوده و دو خواهر کوچکتر از خودش دارد.

او علاوه بر بازیگری دستی هم در نقاشی دارد و نقاشی‌های زیبایی با آبرنگ کشیده است. او همچنین در زمینه طراحی، گرافیک، موسیقی، طراحی صحنه و لباس و دستیاری کارگردانی نیز فعالیت داشته است.

ندا قاسمی

وی در سی‌ام خرداد ماه سال ۱۳۶۶به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی دکترای رشته شیمی آلی و صداپیشه، بازیگر تئاتر و تلویزیون است. قاسمی از سال ۱۳۸۶ بازیگری در تئاتر را آغاز کرد.

پس از آن در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به عنوان بازیگر و مجری در برنامه‌های گوناگونی با این مرکز همکاری کرد.

او که با بازی در نقش شیرین در سریال نون خ مشهور شد، از سال ۹۳ به عنوان گوینده، دوبلور و بازیگر در واحد نمایش رادیو کرمانشاه مشغول فعالیت است.

ندا قاسمی درباره‌ی نحوه معرفی به سریال نون خ گفته است: «از طریق یکی از دفاتر به سریال نون خ معرفی شدم، قطعا دلم خیلی می‌خواست در اینکار حضور داشته باشم به دلیل اینکه آقای سعید آقاخانی را خیلی دوست داشتم.

از آنجا که خودم کرمانشاهی و کرد هستم اتفاق خوبی برای من بود که بتوانم یک نماینده برای مردم خودم باشم.»

هدیه بازوند

هدیه بازوند در ۲۷ مرداد ماه سال ۱۳۶۶ در بندرعباس به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی معماری است و بازیگری را از سال ۱۳۹۷ با سریال هشتگ خاله سوسکه آغاز کرد. وی در همین سال نقش کوتاهی در فیلم سینمایی آنجا همین ساعت به کارگردانی سیروس الوند داشت.

بازوند با بازی در نقش روژان، دختر نورالدین در فصل اول سریال نون خ به شهرت رسید. او پس از بازی در مجموعه نون خ در مصاحبه‌ای گفته بود: «کُرد زبان‌ها فرهنگ بسیار غنی و اصیلی دارند که به نظر من سریال نون خ توانست فقظ بخشی از این فرهنگ را به نمایش بگذارد.»

او همچنین درباره‌ی ازدواج گفته است: «احترام زیادی برای آدم‌ها قائلم و دوسشون دارم اما به شدت مخالف سرک کشیدن در زندگی شخصی و خانوادگی‌ام هستم. به نظرم اطلاعات زندگی شخصی باید محفوظ بماند، اصلا تمایلی به صحبت کردن راجب زندگی خود ندارم ولی با این‌حال مجردم و هنوز فرصت ازدواج پیش نیامده است.»

بازوند در مجموعه‌های نمایش خانگی بی گناه به کارگردانی مهران احمدی و راز بقا ساخته‌ی سعید آقاخانی نقش‌آفرینی داشته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا