هادی چوپان به زودی دوباره روی سکوی قهرمانی جهان می‌ایستد

هادی چوپان در حالی پس از قهرمانی در مسابقات بزرگ « آرنولد کلاسیک اوهایو » خود را برای مسابقات « آرنولد کلاسیک بیرمنگام » در انگلیس آماده می‌کند.

به گزارش پارسینه پلاس، در شرایطی که از ۲۵ تا ۲۷ اسفند امسال مسابقات آرنولد کلاسیک انگلیس برگزار می‌شود و بسیاری گمان می‌کردند باز هم رقابت تنگاتنگی بین سامسون دائودا و هادی چوپان اتفاق خواهد افتاد سامسون دائودا چندروز پس از اینکه از رقابت‌های آرنولد کلاسیک اوهایو در آمریکا به انگیس بازگشت با انتشار یک استوری از غیبت احتمالی در آرنولدکلاسیک بیرمنگام به دلیل مشکل سلامتی بدنش خبرداد.

سامسون در این فیلم گفت: از وقتی به انگلیس برگشتم با مشکل مواجه شدم. خیلی سعی کردم تمرین و برنامه هایم را اجرا کنم اما بدنم با مشکل مواجه است و باید به بیمارستان بروم تا ببینم چه اتفاقی افتاده است. اگر سلامتی ام دچار مشکل شده باشد در آرنولدکلاسیک انگلیس که هفته آینده برگزار می شود غیبت خواهم داشت. تا نتیجه آزمایشات صبر می کنم ببینم چه پیش خواهد آمد.»

گفتنی است با اینکه تا سال گذشته هادی چوپان به جز مسترالمپیا در استیج دیگری در طول سال دیده نمی شد، اما گویا نایب قهرمانی مسترالمپیای ۲۰۲۳ برای این ستاره ایرانی تلنگری شد تا تغییری در برنامه های خود ایجاد کند و پس از آرنولد کلاسیک اوهایو حالا قصد دارد در آرنولد کلاسیک بیرمنگام هم روی ایتیج برود

منبع: ایرنا

1 دیدگاه

  1. نام این ورزش را باید زشتی اندام بگذارند زیبایی که ندارد به جای خود در عوضش تا دلتان بخواهد حال به هم زن است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا