هتل میو یکی دیگر از عجایب دبی

هتل میو یک پانسیون لوکس برای نگهداری گربه‌ها در دبی است که تقریبا ۷ سال پیش در منطقه القوز تأسیس شده است.

به گزارش پارسینه، این پانسیون با امکانات عالی خود، بزرگ‌ترین هتل گربه‌ها در خاورمیانه محسوب می‌شود. افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند چند روزی از گربه خود نگهداری کنند می‌توانند آن را با خیالی آسوده به هتل میو بسپارند زیرا این هتل یک خانه عالی برای گربه‌های دور از خانه است. در ادامه با لوکس‌ترین هتل گربه ها در دبی یعنی هتل میو آشنا می‌شویم.

داستان احداث لوکس ‌ترین هتل گربه ها در دبی

داستان احداث لوکس‌ترین هتل گربه ها در دبی از جایی شروع شد که کیریستی کاوانا(Kirsty Kavanagh) تصمیم گرفت یک مکان عالی برای نگهداری گربه‌ها تأسیس کند. کیریستی ساکن دبی، علاقه‌ی زیادی به حیوانات داشت و بیش از یک دهه بود که به پرورش حیوانات خانگی و نجات حیوانات آسیب‌دیده می‌پرداخت.

او ابتدا یک شرکت واگذاری حیوانات خانگی به نام Pawsome Pets را به صورت داوطلبانه راه‌اندازی کرد و از این طریق خانه‌های امنی را در خارج از کشور برای حیوانات پیدا می‌کرد. در مدت ۴ سال این کار به یک تجارت تمام وقت تبدیل شد و بیش از ۲.۲۲۵ حیوان خانگی به بیش از ۶۰ کشور جهان منتقل شدند. در ادامه خانم کاوانا قدمی بلندتر برداشت و اولین هتل گربه ها در دبی با نام هتل میو را در القوز دبی (Al Quoz) افتتاح کرد. این هتل بیشتر از این که یک پانسیون نگهداری گربه باشد شبیه به یک هتل پنج ستاره است.

جرقه اولیه برای افتتاح هتل میو

کیریستی کاوانا به عنوان صاحب حیوان خانگی متوجه شد در شهر دبی امکانات و گزینه‌های شگفت‌انگیز زیادی برای سگ‌ها وجود دارد اما هیچ امکانات اختصاصی شبانه‌روزی برای گربه‌ها در این شهر یافت نمی‌شود. به همین علت او تصمیم گرفت خودش یک هتل لوکس و باکیفیت برای گربه‌ها راه‌اندازی کند تا این حیوانات خانگی، برای استراحت و بازی مکان امن و راحتی داشته باشند. خانم کاوانا توضیح می‌دهد که هتل میو دبی می‌تواند یک محل بین‌المللی برای جابه‌جایی گربه‌ها باشد یا زمانی که صاحبان این حیوانات در تعطیلات هستند می‌توانند گربه‌هایشان را برای اقامت به این هتل بیاورند. همچنین صاحبان گربه‌های خانگی در صورتی که نیاز به استراحت داشته باشند می‌توانند چند روزی حیوانات خانگی‌شان را به هتل میو بسپارند.

مالک هتل میو به صاحبان گربه‌ها اطمینان می‌دهد که هتل تأسیس شده دارای مکان‌های بزرگ خواب و نشیمن، فضاهای دنج و اسباب‌بازی‌های جذاب است و تیم باتجربه‌ی این هتل توجه همه‌جانبه‌ای را به حیوانات ارائه می‌دهند.

امکانات و خدمات هتل میو دبی

امکانات و خدمات هتل میو دبی در نوع خود بی‌نظیر است. این هتل در فضایی به مساحت ۴۰۰۰ فوت مربع ساخته شده و برای هر گربه فضایی بزرگ و مجزا در نظر گرفته شده است. هتل میو دارای سه سالن استراحت برای گربه‌هاست و این حیوانات بخشی از زمان خود را در این سالن‌ها می‌گذرانند. همچنین این هتل دارای مناطقی برای بالا رفتن گربه‌ها، صندلی‌های راحت و دنج، آب‌نماها و گیاهان گربه‌دوست است. به طور کلی در این هتل انواع لوازم و سرگرمی‌های جذاب برای گربه‌ها در نظر گرفته شده است.

جالب است بدانید در هتل میو یک اسپا برای برطرف کردن نیازهای نظافتی گربه‌ها وجود دارد. در حال حاضر افرادی که حیوانات خانگی آن‌ها از خدمات این هتل استفاده کرده‌اند بازخوردهای بسیار مثبتی را از هتل میو ارائه داده‌اند. به طور کلی امکانات هتل میو شامل موارد زیر هستند:

سوئیت‌های مخصوص:
این سوئیت‌ها دارای مناطق خواب و استراحت، فقسه‌هایی برای جابه‌جایی، توالت گربه و ظرف آب و غذا است.

سالن غذاخوری:
این سالن به گونه‌ای طراحی شده که به زندگی طبیعی گربه‌ها نزدیک باشد.

تهویه مناسب:
هتل میو دارای تهویه مناسب است و آب و هوای داخل هتل کاملاً تحت کنترل قرار دارد.

منطقه بازی:
هر یک از گربه‌های مهمان می‌توانند در طول روز به صورت چرخشی به منطقه بازی دسترسی داشته باشند. البته فقط گربه‌هایی از یک خانواده به طور هم‌زمان اجازه‌ی ورود به این منطقه را دارند.

مراقبت‌های تخصصی:
تمامی کارکنان هتل میو دبی به گربه‌ها علاقه‌مند بوده و رفاه آن‌ها را اولویت قرار می‌دهند. هر گربه مهمان در طول اقامت، عضوی از خانواده‌ی هتل میو است و مراقبت از آن‌ها به نحو احسن صورت می‌گیرد. همچنین در صورت تمایل صاحبان گربه‌ها می‌توانند درخواست خدمات اضافی مانند نظافت روزانه، تجویز دارو یا زمان بازی انفرادی را درخواست کنند.

مشتریانی که حین سفر به دنبال فضایی آرام و امن برای گربه‌هایشان هستند و یا حتی افرادی که در حال تعمیر خانه‌های خود هستند و نمی‌توانند برای مدتی از گربه‌ی خود نگهداری کنند می‌توانند حیوانات خانگی خود را به این محل امن ببرند و از خدمات بی‌نظیر این هتل استفاده کنند. ممکن است گربه‌ها برای یک شب یا حتی دو ماه در هتل میو اقامت داشته باشند. صاحبان این هتل برای اقامت‌های طولانی تخفیف در نظر گرفته‌اند.

نرخ اقامت در هتل گربه ها در دبی از ۸۰ درهم شروع می‌شود و خدمات اقامت شامل غذا، پانل کامل همراه با تختخواب و نظارت و رسیدگی به کلیه‌ی نیازهای گربه است. همچنین این هتل علاوه بر نگهداری گربه‌ها، به صاحبان حیوانات خانگی در فرآیندهایی مانند دریافت اسناد سفر حیوانات خانگی، برقراری ارتباط با گمرک، پروازها، ترتیب تاکسی حیوانات خانگی و گزینه‌های هتل کمک می‌کنند. صاحبان هتل میو حتی مجموعه کاملی از لوازم سفر مخصوص حیوانات خانگی را تهیه کرده و به علاقه‌مندان عرضه می‌کنند.هتل گربه ها در دبی

منبع: الی گشت

1 دیدگاه

  1. کاش همه ایرانیا یادمیگرفتن این سگ وگربه هاروحمایت میکردن.منم آرزومه یکروز همچی کاری کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا