همسر لیلا حاتمی از بیماریش پرده برداشت+فیلم

در این بخش از گفتگوی علی مصفا با مجله فیلم و اشاره‌اش به افسردگی و ملال باعث همذات‌پنداری بسیاری از کاربران شده است.

به گزارش پارسینه پلاس به نقل از شمانیوز؛  این بخش از گفتگوی علی مصفا با مجله فیلم و اشاره‌اش به افسردگی و ملال باعث همذات‌پنداری بسیاری از کاربران شده است.علی مصفّا (زادهٔ ۱۱ آذر ۱۳۴۵) بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی است. او که فرزند مظاهر مصفا و امیربانو کریمی است. مصفا در سال ۱۳۷۷ با بازیگر لیلا حاتمی ازدواج کرد. حاصل این ازدواج یک پسر و یک دختر است.

علی مصفا متولد ۱۱ آذرماه سال ۱۳۴۵ در تهران است. وی فرزند مظاهر مصفا و امیربانو کریمی است و برادرزاده حسینعلی خان نکیسا موسیقیدان و خواننده است. وی در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم امید به کارگردانی حبیب کاوش بازیگری سینما را آغاز کرد اما با حضور در فیلم پری موفق شد جایزه بهترین بازیگر نقش دوم را از سیزدهمین جشنواره فیلم فجر بدست آورد.
علی مصفا برای بازی در فیلم های لیلا و پارتی کاندیدای دریافت جایزه شد.
وی در سال ۱۳۸۰ با بازی در مجموعه کیف انگلیسی بازیگری در مجموعه تلوزیونی را تجربه کرد.
مصفا پس از کارگردانی مستند فریب شعر و فیلم کوتاه همسایه در سال ۱۳۸۲ اولین فیلم بلندش را با نام سیمای زنی در دوردست با حضور لیلا حاتمی کارگردانی کرد.وی در سال ۱۳۸۶ با بازی در مجموعه پریدخت نیز تجربه کاری دیگری در تلوزیون تجربه کرد.

ازدواج و همسر علی مصفا 

لیلا حاتمی در سال ۱۳۷۷ با علی مصفا ازدواج نمود.حاصل این ازدواج دو فرزند به نام های مانی و عسل می باشد.

بیو گرافی همسر علی مصفا 

متولد ۹ مهرماه ۱۳۵۱ در تهران می باشد و هم اکنون ۴۴ سال سن دارد.او در رشته ریاضی فیزیک در تهران دیپلم گرفت. برای ادامه تحصیل به لوزان سوئیس رفت. در دانشگاه پلی تکنیک تهران (دانشگاه صنعتی امیرکبیر) در رشته مهندسی برق شروع به تحصیل کرد. تحصیل در این رشته را پس از دو سال نیمه کاره رها کرد و به دانشگاه لوزان، سوئیس رفت و آن جا ادبیات فرانسه خواند.وی دختر مرحوم علی حاتمی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا