همکاری و دوستی غیرمنتظره میان این آیدل دختر و اعضای “BTS”!!

ریوجین آیدل مشهور و عضو گروه ایتزی درباره تجربه کارآموزی در کنار جیمین و جیهوپ اعضای گروه محبوب بی تی اس صحبت کرده است!

به گزارش سبک ایده آل، ریوجین عضو گروه محبوب دختر ایتزی در مصاحبه با یک طرفدار درباره زمان کارآموزی خود در کنار جیمین و جیهوپ صحبت کرده است!

گروه ایتزی تحت کمپانی موفق جی وای پی بدون شک یکی از محبوب‌ترین گروه‌های دختر نسل چهارم کی‌پاپ است.

میدزی‌ها، طرفداران پر و پا قرص این گروه دوست دارند اعضای ایتزی با سایر گروه‌های کی‌پاپ همکاری کنند. اما اعضای ایتزی حتی پیش از آغاز فعالیت حرفه‌ای خود با محبوب‌ترین گروه روی کره زمین همکاری داشته‌اند!
یکی از طرفداران گروه محبوب ایتزی از ریوجین عضو این گروه درباره زمان کارآموزی در کنار اعضای گروه مشهور بی تی اس پرسیده است! این طرفدار از خانم رپر اصلی گروه ایتزی خواست تا احساسات خود درباره همکاری با اعضای بی تی اس را به اشتراک بگذارد.

این خانم آیدل حتی در فیلم کوتاه « Love Yourself Highlight Reel» که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد نیز در کنار اعضای گروه بی تی اس حضور داشت.

ریوجین دو سال پس از انتشار این ویدیو فعالیت حرفه‌ای خود در صنعت کی‌پاپ را همراه با سایر اعضای گروه ایتزی آغاز کرد.

ریوجین از گروه ایتزی
ریوجین همواره از تجربه همکاری با اعضای بی تی اس به عنوان یک تجربه بسیار ارزشمند صحبت کرده است. به گزارش وقت صبح اعضای گروه بی تی اس با مهربانی خود بر او تأثیر بسیار زیادی داشتند.

این برای ریوجین که در آن زمان تنها یک کارآموز بود تاثیر بسیار زیادی داشت. ریوجین به تازگی فاش کرده است که اعضای گروه بی تی اس این تجربه را برای او تبدیل به یک زمان فوق العاده کردند.

« آن‌ها واقعا به من لطف داشتند. من واقعاً از این بابت سپاسگزار بودم زیرا در آن زمان تنها یک کارآموز بودم. این تجربه برای من تبدیل به خاطره‌ای شگفت انگیز شد.»

این تجربه منحصر به فرد منجر به یک نتیجه نهایی زیبا شد. جیمین، ریوجین و جیهوپ در این پروژه مهارت‌های بازیگری و رقص خود را به نمایش گذاشتند!

اکنون ریوجین از گروه ایتزی خود یک ستاره شناخته شده در صنعت کی‌پاپ است. شاید در آینده نزدیک او نیز به پیشرفت یک کارآموز سختکوش و تازه کار دیگر کمک کند!

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا